سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری منازل / فروش انواع فیبر نوری منازل FTTH
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فروش انواع فیبر نوری منازل FTTH

مرکز فروش فیبر نوری منازل ftth یا Fiber To The Home که فیبر های نوری مورد استفاده در طرح اجرای فیبر نوری منازل را اجرا می نماید، آماده همکاری با پروژه های مخابراتی در راستای تامین انواع فیبر نوری دراپ برای پروژه های آنها می باشد.

طرح فیبر نوری منازل که در سال ۹۶ در استان های برگ ایران کلید خورده است با هدف افزایش پهنای باند اینترنت در منازل و شرکت ها از مزایای فیبر نوری نسبت به کابل های مسی، استفاده شده است. اما اینکه از کدام فیبر های نوری در ایجاد و توسعه این بخش از شبکه های مخابراتی استفاده می شود نکته ای است که قصد داریم بدان بپردازیم.

فیبر نوری منازل در انواع مختلفی تولید می شوند که برای استفاده در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این فیبر های نوری ساختمان ساده ای داشته و به پست های مخصوص در محل های مختلف متصل شده و به مشترک متصل می شود.

سرعت بالا در این نوعاز اینترنت ها بدون تردید مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد و به زودی طبق برنامه شرکت مخابرات ایران پست های متعددی در کلان شهر ها ایجاد شده و این نوع اینترنت جذاب را به مشترکین ارائه خواهند نمود.

انواع فیبر نوری منازل دراپ ftth

فیبر های نوری دراپ یا فیبر نوری منازل ساختمان ساده ای داشته و برای استفاده به صورت indoor و outdoor طراحی می شود. آراد کابل به عنوان مرکز فروش انواع فیبر نوری ۱۲ کر تا فیبر نوری ۱۴۴ کور این نوع از فیبر های نوری را به پروژه های سراسر کشور ارائه می نماید. این فیبر های نوری در انواع :

  • فیبر نوری دراپ ۲ کر ETK-657-A1
  • فیبر نوری دراپ ۲ کر Rinar-652D
  • فیبر نوری دراپ ۲ کر Rinar-652D
  • فیبر نوری دراپ ۲ کر A2-LSZH-657- indoor
  • فیبر نوری دراپ ۲ کر A1-LSZH-657- indoor
  • فیبر نوری ۶۵۷ lszh TKF

قابل عرضه به پروژه های مختلف می باشد.

فیبر نوری منازل شماتیک

دیتاشیت فیبر نوری دراپ در انواع indoor و outdoor

این نوع از فیبر های نوری دارای دیتاشیت های فنی می باشند تا خریداران این کابل ها بتوانند به راحتی با آگاهی از اطلاعات فنی این کابل ها اقدام به خرید این محصولات نمایند. از طریق تصویر زیر می توانید از محتویات دیتاشیت انواع drop cables را بدست آورید.

دییتاشیت drop cables

دیتاشیت drop cable

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۱ امتیاز)
بنر آراد کابل

دیدگاهتان را بنویسید