سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری کانالی / فروش فیبر نوری ۴۸ core کانالی ocuc
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فروش فیبر نوری ۴۸ core کانالی ocuc

فروش فیبر نوری ۴۸ core کانالی ocuc با برند های ایرانی شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان با تاییدیه شرکت مخابرات ایران برای استفاده در پروژه های مخابراتی سراسر کشور از طریق دنیای فیبر نوری آغاز شده است.

فیبر نوری ۴۸ core کانالی ocuc نوعی از کابل های نوری می باشند که به صورت ۶*۸ و ۱۲*۴ به صورت لوز تیوپ تولید می شوند که این کابل های نوری در انواع سینگل مود بیشترین کاربرد را به صورت خاکی armored-obuc، adss span 50 و کانالی ocuc را در پروژه ها دارا می باشند.
اگر بخواهیم میزان کاربرد فیبرهای نوری ۴۸ core را در مقایسه با فیبرهای نوری ۱۲ و ۲۴ کر با یکدیگر مقایسه کنیم باید به این مهم اذعان نمود که کاربرد نمونه های ۱۲ و ۲۴ کر بیشتر است، اما کابل های ۴۸ کر نیز کاربردهای بسیار زیادی را دارا می باشند که برخی از پروژه ها لزوما می بایست از تعداد کورهای بیشتری استفاده نمایند.
فیبر نوری با مشخصه ocuc کانالی صرفا توسط برندهای ایرانی تولید و به بازار عرضه می شوند که اگر بخواهیم به کیفیت محصولات ایرانی در حوزه فیبر نوری بپردازیم، می توان به تارهای نوری استفاده شده در این تولیدات اشاره کنیم که برند شهید قندی یزد از تارهای نوری فوجیکورا و همچنین سامیتومو در تولیدات خود استفاده می کند و برندهای رفسنجان و تهران سیمین فر از محصولات کره ای در تولیدات خود بهره مند می شوند.
آراد کابل به دلیل فروش تخصصی این محصولات، انواع فیبرهای نوری کانالی ocuc برندهای ایرانی ذکر شده را به صورت موجود برای ارائه به مشتریان فراهم کرده است.

نحوه ثبت سفارش فیبر نوری ۴۸ core کانالی

اگر در پروژه های مخابراتی و شبکه فعالیت می کنید و قصد دارید از این فیبرهای نوری را برای پروژه های مخابراتی خود استفاده نمایید، در ابتدا می بایست درخواست خود را برای خرید فیبر نوری کانالی ۴۸ core کانالی به واحد فروش آراد کابل ارائه نمایید، که میزان سفارش و متراژمورد نیاز پروژه باید به صورت دقیق ذکر شود.
در گام بعدی کارشناسان فروش مجموعه با ارائه دیتاشیت فنی کابل و همچنین پیش فاکتور به مشتریان ، امکان خرید حضوری و غیر حضوری را برای آنها فراهم خواهند کرد.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر کانالی شهید قندی

فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی

فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی یزد در انواع obcu و ocuc یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید