سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری مخابراتی / قیمت فروش فیبر نوری مخابراتی در تهران
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت فروش فیبر نوری مخابراتی در تهران

قیمت فروش فیبر نوری مخابراتی در تهران، اصفهان، شیراز،کرمان، بندر عباس، مشهد، خراسان، سمنان، تبریز، اراک و سایر کلانشهر های ایران به صورت به روز به مشتریان این محصولات ارائه می شود. به دلیل نوسانات قیمت فیبر نوری بهتر است مشتریان قیمت محصولات را به صورت به روز از این مجموعه استعلام نمایند.
فیبر نوری امروزه علاوه بر کاربرد در پروژه های مخابراتی به عنوان یک وسیله تزئینی نیز مورد توجه قرار گرفته است. که فیبر های نوری تزئینی به نوعی از جنس پلاستیک تولید می شوند و قیمت این محصولات به مراتب پایین تر از کابل های نوری مخابراتی با تار های نوری شیشه ای می باشند.
قیمت فروش فیبر نوری مخابراتی تحت تاثیر عوامل مهمی می باشد که به همین دلیل لازم است خریداران این کابل های نوری لازم است اطلاعاتی در خصوص این کابل ها و نحوه تغییر قیمت آنها داشته باشند تا از این طریق بتوانند خرید مطمئنی را برای پروژه های خود داشته باشند.
فیبر های نوری در دسته بندی به لحاظ تار های استفاده شده در ساختمان کابل که شامل انواع سینگل مود یا sm، مالتی مود یا mm و nz می باشند قیمت های متفاوتی را دارا هستند.
کابل های نوری سینگل مود در میان سه نوع از تار های نوری معرفی شده ضمن اینکه کاربرد بیشتری دارد، قیمت به مراتب پایین تری را برای پروژه ها به همراه خواهد داشت.
کابل های فیبر نوری علاوه بر اینکه از نقطه نظر تار های نوری دسته بندی می شوند، از نظر ساختمان کابل نیز مورد بررسی قرار می گیرند.
کابل های نوری در انواع indoor و outdoor تولید می شوند که نوع outdoor این کابل های نوری در انواع خاکی، کانالی و هوایی قابل تولید می باشد و با توجه به پیچیدگی ساختمان کابل های فیبر نوری خاکی، قیمت این کابل ها نسبت به سایز انواع کابل های نوری outdoor بیشتر است و در رده دوم این کابل ها به لحاظ قیمت، کابل های هوایی قرار دارند که در نمونه های adss و ossc تولید می شوند.
آراد کابل به صورت ویژه عرضه انواع کابل های برق و مخابراتی و فیبر های نوری را به پروژه های سراسر کشور انجام می دهد و در این راستا مشاوره های لازم نیز در خصوص انتخاب محصول در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری ژله ای

فیبر نوری ژله ای خاکی و کانالی مخابراتی

فیبر نوری ژله ای خاکی و کانالی یکی از پرکاربردترین فیبر های نوری استفاده شده …

دیدگاهتان را بنویسید