سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری فایبرلند / نمایندگی فروش فیبر نوری فایبرلند در تهران
بنر مرکز سیم و کابل ایران

نمایندگی فروش فیبر نوری فایبرلند در تهران

نمایندگی فروش فیبر نوری فایبرلند در تهران که تمامی محصولات این برند را به صورت اصلی در اختیار پروژه های سراسر کشور قرار می دهد. این مجموعه تلاش کرده است با ارائه محصولات فایبرلند انگلستان، همکاری نزدیکی با پروژه های سراسر کشور داشته باشد.

فروش فیبر نوری فایبرلند انگلستان در انواع single mode و مالتی مود جهت استفاده به صورت Indoor و outdoor از طریق شرکت آراد کابل آغاز شده است.

فروش فیبر نوری فایبرلند

با گسترش استفاده از فیبر های نوری در پروژه های مخابراتی و شبکه، برند های مختلف در راستای پاسخ به نیاز مشتریان اقدام به تولید فیبر های نوری single mode و مالتی مود و nz نموده اند که این کابل های نوری بیشترین کاربرد را در پروژه های مختلف داشته است.

فیبر نوری فایبرلند

کیفیت فیبر نوری فایبرلند انگلستان

به لحاظ کیفیت اگر بخواهیم فیبرنوری فایبرلند انگلستان را مورد بررسی قرار دهیم این محصولات در زمره بهترین فیبر های نوری تولید شده در جهان به شمار می روند که قیمت آن را اگر بخواهیم با تولیدات سایر برند ها در ایران مقایسه کنیم، به مراتب بالاتر می باشد. فروش فیبر نوری فایبرلند در بازار فیبر نوری ایران به دلیل استفاده برخی از پروژه های خاص از محصولات این برند می باشد. اما در این مجموعه انواع فیبر نوری ایرانی نیز با برند های شهید قندی یزد و تهران سیمین فر نیز موجود است که مشتریان می توانند برای پروژه های خود از محصولات برند های داخلی نیز استفاده نمایند.

 

فروش فیبر نوری فایبرلند در انواع SM و MM

فروش فیبر نوری فایبرلند در این مجموعه به صورت ویژه در انواع ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۷۲، ۹۶ و ۱۴۴ کر انجام می شود، چرا که بسیاری از پروژه ها از انواع SM و MM این کابل های نوری در پروژه های خود استفاده می کنند.

در کنار انواع فیبر نوری فایبرلند انواع پچ پنل، پچ کورد و آداپتور های فیبر نوری نیز در این مجموعه به مشتریان عرضه می شود که تمامی تجهیزات مورد نیاز پروژه های اجرایی فیبر نوری را بتوان به شرکت های مخابراتی عرضه نمود.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 core

مرکز فروش فیبر نوری ۲۴ core فایبرلند

مرکز فروش فیبر نوری ۲۴ core فایبرلند که در انواع outdoor این کابل های نوری …

دیدگاهتان را بنویسید