سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری شهید قندی / قیمت فروش فیبر نوری شهید قندی یزد
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت فروش فیبر نوری شهید قندی یزد

قیمت فروش فیبر نوری شهید قندی یزد در انواع ۱۲ کر، ۲۴ کر، ۴۸ کر تا ۱۴۴ کر به صورت زمینی، کانالی و هوایی بر اساس آخرین تغییرات قیمت در بازار به مشتریان و شرکت های همکار در سراسر کشور از طریق مجموعه دنیای فیبر نوری ارائه می شود.

فیبر نوری شهید قندی یزد یکی از شناخته شده ترین کابل های مخابراتی نوری در ایران می باشد که با تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران به صورت ویژه در اختیار مشتریان این محصولات قرار می گیرد.

فیبر نوری سینگل مود، مالتی مود و nz در انواع خاکی، کانالی و هوایی از محصولات این برند در یزد می باشد که در انواع ۱۲ تا ۱۴۴ کر بسته به نوع کابل فیبر نوری می تواند به پروژه های سراسر کشور ارائه شود.

فیبر نوری شهید قندی

فیبر نوری شهید قندی یزد نه تنها در ایران بلکه در کشور های همسایه نظیر افغانستان و پاکستان نیز ارائه می شود و مورد استفاده پروژه های مختلف بوده است. دنیای فیبر نوری با عرضه مستقیم محصولات شهید قندی یزد به پروژه های سراسر کشور تلاش کرده است تجهیزات مورد نیاز شبکه های فیبر نوری را نیز بر اساس نیاز های مشتریان  شناسایی و تامین نماید.

 

فیبر نوری شهید قندی یزد

انواع کابل فیبر نوری شهید قندی یزد

بر اساس نیاز های پروژه های داخلی مبنی بر استفاده از کابل های نوری در بخش های مختلف و سیاست های کارخانه شهید قندی یزد در زمینه تولید انواع کابل فیبر نوری و مسی مخابراتی، این مجموعه انواع فیبر نوری سینگل مد، مالتی مد و nz را در انواع زمینی، کانالی و هوایی تولید کرده و به بازار عرضه می نماید. دنیای فیبر نوری به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع فیبر نوری در ایران، محصولات این برند معتبر ایرانی را به پروژه های سراسر کشور عرضه می نماید.

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری ژله ای خاکی

فیبر نوری ژله ای خاکی obuc شهید قندی

فیبر نوری ژله ای خاکی obuc و کانالی ocuc که از فیبر های نوری شناخته …

دیدگاهتان را بنویسید