سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری نورپردازی / فروش فیبر نوری نورپردازی تزئینی
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فروش فیبر نوری نورپردازی تزئینی

فروش فیبر نوری نورپردازی تزئینی و تجهیزات آن برای اجرا در ساختمان ها و تالار های مختلف و پروژه های سراسر کشور که قصد دارند از این نوع از کابل های نوری تزئینی در ساختمان خود استفاده کنند، آغاز شده است. انواع منبع نور و کریستال های نوری در این مرکز فروش به مشتریان ارائه می شود. فروش فیبر نوری نورپردازی در قرقره های کوچک انجام می شود.

فیبر نوری نورپردازی

فیبر های نوری که محیط مناسبی را برای انتقال اطلاعات از طریق نور در پروژه های مخابراتی می باشند، و نوع مخابراتی فیبر های نوری از تار های شیشه ای در ساختمان آنها استفاده شده است. این بار فیبر نوری نورپردازی با تار های پلاستیکی امکان استفاده به صورت تزئینی را برای ما فراهم نموده است.

فروش فیبر های نوری نورپردازی در انواع end light و side light در این مجموعه با هدف تامین نیاز پروژه های سراسر کشور آغاز شده است و تمامی تجهیزات مورد نیاز اجرای این فیبر های نوری از قبیل منبع نور و کریستال های نوری در این مجموعه قابل عرضه است.

کریستال فیبر نوری

منبع نوری فیبرنوری نورپردازی

 

فروش فیبر نوری نورپردازی end light

فروش فیبر نوری نورپردازی end light که در انتهای تار نوری، نور را نشان می دهد در قرقره های کوچک آغز شده است. این نوع از تار های نوری نور پردازی کاربرد بیشتری نسبت به نوع side light داشته و به همین دلیل مشتریان به دنبال خرید این نوع از تار های نوری می باشند. برای اجرای این تار های نوری می توانید از کریستال های پایه کوتاه و پایه بلند استفاده نمایید. با توجه به تغییرات قیمت این محصولات، قیمت انواع فیبر نوری نورپردازی می تواند به صورت به روز به مشتریان ارائه شود.

فروش فیبر نوری نورپردازی

 

نحوه ثبت سفارش خرید فیبر نوری نورپردازی

برای ثبت سفارش خرید انواع فیبر نوری نورپردازی کافی است مشتریان این محصولات در تماس با واحد فروش قیمت روز تمامی محصولات را به صورت به روز دریافت نمایند. ارسال بار به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن برای مشتریان ممکن می باشد.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

دیدگاهتان را بنویسید