سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری مخابراتی / فیبر نوری ژله ای خاکی و کانالی مخابراتی
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری ژله ای خاکی و کانالی مخابراتی

فیبر نوری ژله ای خاکی و کانالی یکی از پرکاربردترین فیبر های نوری استفاده شده در صنعت مخابرات در انواع فیبر نوری ۱۲ کر، ۲۴ core و ۴۸ کور تولید شده و با برند های ایرانی به بازار عرضه می شود. فیبر نوری ژله ای به دلیل ساختمان خاص آن به صورت خاکی و کانالی استفاده می شود. مشخصه فنی این کابل ها obuc، obfc، ocuc و ocfc می باشد.

فیبر های نوری مخابراتی در سال های اخیر به دلیل ویژگی های مثبتی که نسبت به کابل های مسی داشته اند، در پروژه های متعددی گزینه نخست برای استفاده در آنها به شمار می رود. این کابل ها در انواع خاکی، کانالی و هوایی تولید شده و بسته به محیطی که کابل در آن مورد استفاده قرار می گیرد می توان گزینه مناسب را برگزید.

فیبر نوری ژله ای خاکی OBUC و OBFC

فیبر نوری ژله ای خاکی OBUC که به کابل های خشک ژله ای شهرت دارند به دلیل دارا بودن آرمود در ساختمان کابل می توانند در پروژه ها به صورت :

  • دفنی
  • کانالی و در کانال های دارای حیوانات جونده

مورد استفاده قرار گیرند. این کابل ها در انواع ۱۲ کر تا ۱۴۴ کر تولید شده و در پروژه ها غالبا بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده اند. بسیاری از مشتریان برای آگاهی از اطلاعات فنی این کابل ها به دیتاشیت کابل های ژله فیلد خاکی نیاز دارند که پیشنهاد می کنیم از طریق لینک زیر دیتاشیت را دانلود نمایید.

دانلود دیتاشیت فیبر نوری سینگل مود خاکی obuc

دانلود دیتاشیت فیبر نوری مالتی مود خاکی obuc

فیبر نوری ژله ای خاکی

فیبر نوری ژله ای کانالی OCUC و OCFC

فیبر نوری ژله ای برای استفاده به صورت کانالی نیز تولید می شوند و این کابل ها غالبا در کانال هایی می توانند استفاده شوند که فاقد حیوانات جونده می باشند. از این رو لازم است برای کانال های دارای حیوانات جونده از کابل های فیبر نوری خاکی استفاده شود. این فیبر های نوری در انواع فیبر نوری ۱۲ کر، تا فیبر نوری ۱۴۴ کور می تواند تولید شده و در اختیار پروژه های مختلف قرار گیرد. دیتاشیت فنی کابل ژله ای کانالی برای آگاهی از پارامتر های این کابل می تواند برای انتخاب آسان به مشتریان کمک نماید. این دیتا شیت مربوط به نوع سینگل مود این کابل های نوری می باشد.

دانلود دیتاشیت فیبر نوری سینگل مود کانالی ocuc

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۳ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری مخابراتی استاندارد

فروش انواع فیبر نوری مخابراتی استاندارد

فروش عمده انواع فیبر نوری مخابراتی در انواع سینگل مود، مالتی مود و nz از …

دیدگاهتان را بنویسید