سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری شهید قندی / فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی

فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی یزد در انواع obcu و ocuc یکی از کابل های مهم در صنعت مخابرات می باشد که با ترکیب ۶*۴ به صورت لوز تیوب و با تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران تولید شده و برای استفاده در پروژه های مخابراتی داری ناظر هیچ منعی ندارد. فروش این کابل های نوری به صورت تخصصی توسط این مجموعه آغاز شده است.

فیبر نوری ۲۴ کر کانالی که دارای ۲۴ تار نوری در ۶ لوز می باشد و رنگ بندی استفاده شده برای این تار های نوری نیز به صورت کاملا استاندارد است. این فیبر های نوری به دلیل کاربرد آنها در پروژه های مختلف می تواند به صورت :

استفاده شود. علاوه بر این تجهیزات فیبر نوری نظیر پچ کورد فیبر نوری ، پیگتیل فیبر نوری ، آداپتور فیبر نوری نیز در این مجموعه قابل ارائه به پروژه ها می باشد. بزرگترین مرکز فروش فیبر نوری در ایران که تمامی محصولات مرتبط با فیبر نوری را به پروژه های سراسر کشور عرضه می کند، شرکت آراد کابل به مرکزیت تهران می باشد که امکان خرید مشتریان شهرستانی را نیز فراهم کرده است.

فیبر نوری 24 کر کانالی

دیتاشیت فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی یزد

بی شک پروژه های مخابراتی که قصد فخرید فیبر نوری برای پروژه های خود را دارند، می بایست در ابتدا از مشخصات فنی کابل فیبر نوری که در دیتاشیت اختصاصی هر کابل موجود است آگاهی داشته باشند. فیبر نوری ۲۴ کر شهید قندی یزد که به صورت خاکی و کانالی تولید می شود، دارای دیتاشیت های اختصاصی و جداگانه است، به هیمن دلیل این اطلاعات به صورت لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.

دیتاشیت فیبر نوری ۲۴ کر خاکی obuc دیتاشیت فیبر نوری ۲۴ کر کانالی ocuc
در صورت نیاز به استفاده از مشاوره های کارشناسان فروش این مجموعه می توانید از طریق تماس با واحد فروش از مشاوران این مجموعه استفاده نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید