سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری کانالی / قیمت فیبر نوری کانالی ایران
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت فیبر نوری کانالی ایران

قیمت فیبر نوری کانالی ocuc و ocfc که از کابل های خشک و ژله ای می باشند، بسته به برند تولید کننده این کابل ها متفاوت است. با توجه به تغییراتی که در قیمت انواع کابل فیبر نوری وجود دارد و این موضوع به دلیل نوسانات قیمت ارز می باشد، آراد کابل به صورت به روز قیمت محصولات خود را به پروژه ها ارائه می نماید. فیبر نوری خاکی و کانالی در انواع سینگل مود، مالتی مود و nz از محصولات اصلی این مجموعه می باشد.
فیبرهای نوری کانالی که به صورت استفاده outdoor در پروژه های مخابراتی کاربرد دارند، در سالهای اخیر توسط برندهای داخلی ایران تولید شده و در انواع خشک و ژله ای به بازار عرضه شده است.
این فیبرهای نوری به دلیل استفاده در کانال های کابل به صورت ژله فیلد تولید می شود که مشخصه این کابل ها به صورت ocfc می باشد که امروزه نوع ocuc این کابل های نوری متداول تر می باشد. به همین دلیل برند های شناخته شده در ایران غالبا این فیبر های نوری را به صورت OCUC کانالی تولید و ارائه می نمایند.

انواع فیبر نوری کانالی
هرچند کابل های نوری کانالی خشک یا ocuc به دلیل ساختمان متفاوت ممکن است در برابر این آسیب ها که از طرف حیوانات موذی و جونده وجود دارد مقاوم نبوده و باعث آسیب به تارهای نوری کابل شود. که راهکار پیشنهادی در این موارد استفاده از فیبر نوری ضد جونده خاکی می باشد که به دلیل دارا بودن آرمورد می تواند در برابر صدمات احتمالی از طرف حیوانات جونده مقاوم باشند.

قیمت فیبرهای نوری کانالی به برند تولید کننده این کابل ها، تعداد تارهای نوری استفاده شده در ساختمان کابل و همچنین نوع پوشش آن بستگی دارد.

کارشناسان فروش با توجه به تغییرات قیمت ها و تنوع برند، قیمت انواع فیبر نوری کانالی ، خاکی و هوایی را با توجه به موجودی انبارها به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می کنند.

فیبر نوری ۱۲ کور ، فیبر نوری ۲۴ core و فیبر نوری ۴۸ کور کانالی و خاکی از مهمترین فیبر های نوری در پروژه های مخابراتی می باشند.

پیشنهاد می شود که ارگ قصد خرید فیبر نوری کانالی در انواع مختلف را دارید برای آگاهی از قیمت فیبر نوری کانالی و انواع تجهیزات فیبر نوری از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۰ (۰ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید