سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / پچ پنل فیبر نوری / پچ پنل فیبر نوری ۶ پورت نگزنس
بنر مرکز سیم و کابل ایران

پچ پنل فیبر نوری ۶ پورت نگزنس

پچ پنل فیبر نوری ۶ پورت نگزنس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در پروژه های فیبر نوری است و این نوع از پچ پنل های فیبر نوری در انواع ۶ و ۱۲ پورت کاربرد بیشتری داشته و به همین دلیل پروژه ها ترجیح می دهند از این نوع از تجهیزات فیبر نوری در پروژه های خود استفاده نمایند.

اگر بخواهیم به ویژگی های پچ پنل فیبر نوری ۶ پورت، پچ پنل فیبر نوری ۱۲ پورت برند نگزنس اشاره نماییم، باید به این نکته بپردازیم که این نوع پچ پنل ها برای استفاده انواع کابل فیبر نوری tight buffer و loose tube مناسب است.

انواع تجهیزات فیبر نوری، پچ پنل فیبر نوری، فیبر نوری سینگل مود، فیبر نوری مالتی مود، فیبر نوری ۱۲ کر، فیبر نوری ۲۴ core و فیبر نوری ۴۸ کور در انواع خاکی، کانالی و هوایی و همچنین برای استفاده به صورت indoor از محصولات اصلی آراد کابل می باشد.

پچ پنل فیبر نوری 6 پورت نگزنس

انواع تجهیزات فیبر نوری موجود در آراد کابل

با توجه به فعالیت تخصصی آراد کابل در زمینه تامین پروژه های فیبر نوری در سراسر کشور، انواع تجهیزات فیبر نوری شامل کابل های فیبر نوری، آداپتور، پچ کورد، پچ پنل، پیگتیل فیبر نوری و تجهیزات تست فیبر نوری در این مجموعه به صورت تخصصی عرضه می شود. لذا پروژه های سراسر کشور می توانند برای تامین تمامی تجهیزات مورد نیاز خود با پایین ترین قیمت و حذف واسطه ها از طریق آراد کابل اقدام نمایند.

کارشناسان فروش آراد کابل خرید تمامی تجهیزات فیبر نوری و پچ پنل فیبر نوری ۶ پورت تا ۲۴ پورت را با برند های نگزنس، برند رکس و سایر برند های معتبر تضمین می نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

پچ پنل فیبر نوری 4 پورت

نمایندگی پچ پنل فیبر نوری ۴ پورت

نمایندگی پچ پنل فیبر نوری ۴ پورت مناسب برای آداپتور های sc duplex، مرجع تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید