پنجشنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری مالتی مود / نمایندگی فروش فیبر نوری مالتی مود نگزنس
بنر مرکز سیم و کابل ایران

نمایندگی فروش فیبر نوری مالتی مود نگزنس

نمایندگی فروش فیبر نوری مالتی مود نگزنس در ایران که انواع کابل های نوری و شبکه این کاخانه به همراه کابل های شبکه نگزنس را به مشتریان و پروژه های مخابراتی عرضه می کند، دنیای فیبر نوری با نام تجاری آراد کابل می باشد که آمادگی همکاری با پروژه های سراسر کشور را دارا می باشد.

فیبرهای نوری به عنوان جایگزین مناسبی برای کابل های مسی که مزایای بسیاری برای پروژه ها به همراه دارد، توسط برندهای معتبری تولید و عرضه می شود.

فیبر نوری مالتی مود نگزنس

نگزنس به عنوان یکی از برندهای تولید کننده فیبر نوری که در بازار ایران شناخته شده می باشد، انواع فیبرنوری سینگل مود و مالتی مود را تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

فیبرهای نوری متناسب با استفاده در محیط داخل و خارج ساختمان، به صورت indoor و outdoor تولید می شوند و این کابل ها مطابق با استاندارد های داخلی تهیه شده و امکان استفاده در پروژه ها را دارند.

فیبر نوری مالتی مود نگزنس

نمایندگی فروش فیبرنوری مالتی مود و کابل های شبکه نگزنس در ایران، شرکت آراد آماده همکاری با پروژه های مخابراتی سراسر کشور بوده و محصولات نگزنس در ایران را به صورت مستقیم به پروژه ها عرضه می کند.

آراد کابل در کنار فیبرهای نوری و کابل های شبکه، اقدام به عرضه تجهیزات شبکه و فیبر نوری در بازار ایران نموده است.

فیبر نوری مالتی مود نگزنس

در کنار فروش فیبر نوری مالتی مود نگزنس، آراد کابل اقدام به فروش فیبر نوری تولید ایران با برند های شهید قندی یزد و تهران سیمین فر نموده اند که در تولید این کابل های نوری از بهترین تار های نوری موجود در دنیا نظیر فوجیکارا و سامیتومو استفاده شده است و تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران را دارا می باشند. به همین دلیل پروژه های مخابراتی سراسر کشور می توانند برای تامین فیبر نوری و کابل های مورد نیا خود به صورت مستقیم از شرکت آراد کابل اقدام نمایند.

جهت ثبت سفارش لازم است مشتریان و شرکت های مخابراتی با واحد فروش این مجموعه در ارتباط باشند.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کور مالتی مود

فیبر نوری ۲۴ کور مالتی مود LS کره جنوبی فروش ویژه

فیبر نوری 24 کور مالتی مود برند LS کره جنوبی در نمایندگی تهران با قیمت عمده به مشتریان ارائه می شود. بدون تردید برند LS کره از بهترین برند های موجود در بازار ایران است. این برند با تار های نوری باکیفیت همواره مورد تایید ناظران پروژه ها بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید