جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری مخابرات / فیبر نوری شرکت مخابرات نمایندگی فروش
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری شرکت مخابرات نمایندگی فروش

فیبر نوری شرکت مخابرات ایران به صورت مستقیم از طریق آراد کابل به پروژه های سراسر کشور عرضه می شود. این کابل ها درانواع سینگل مود، مالتی مود و nz در این مرکز فروش به مشتریان ارائه می شود. فیبر های نوری مورد استفاده در پروژه های شرکت مخابرات ایران می بایست دارای تاییدیه های لازم باشد تا مجوز استفاده در پروژه های مختلف را اخذ نماید.

اما اینکه کدام فیبر های نوری در پروژه های فیبر نوری شرکت مخابرات ایران مورد استفاده می باشند، سوالی می باشد که بسیاری از مشتریان ما که قصد ورود به این حوزه را دارند از کارشناسان این مجموعه می پرسند.

فیبر نوری سینگل مود که غالبا دارای تاری های نوری نوری نازک می باشند و در حدود ۹ میکرون قطر هر تار نوری در این کابل ها می باشد، برای انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل های نوری در انواع فیبر نوری ۱۲ کر ، فیبر نوری ۲۴ core و فیبر نوری ۴۸ کور در پروژه های مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرند.

فیبر نوری شرکت مخابرات

فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در انواع مالتی مود

در برخز از پروژه های شرکت ملی مخابرات ایران و پروژه های شبکه لازم است از کابل های فیبر نوری مالتی مود استفاده نمود که این کابل ها در مقایسه با فیبر نوری سینگل مود قیمت بالاتری داشته و تار های نوری این کابل ها در انواع ۵۰ و ۶۲.۵ میکرون تولید می شوند.  این کابل های فیبر نوری برای انتقال اطلاعات در مسافت های کوتاه استفاده می شود و به همین دلیل لازم است در انتخاب این کابل برای پروژه های خود بر حسب نیاز دقت لازم مبذول شود.

فیبر نوری شرکت مخابرات مالتی مود

فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در انواع NZ

انتقال اطلاعات با فیبر های نوری نسبت به کابل های مسی با سرعت بیشتری انجام شده و قیمت این کابل ها در مقایسه با کابل های مسی بسیار مناسب است. اما در انتقال اطلاعات به وسیله کابل های فیبر نوری همواره مقداری تضعیف در مسر شورت می گیرد که در برخی پروژه ها می بایست ای تضعیف در کمترین حالت ممکن باشد. در این شرایط از فیبر های نوری nz در پروژه های مخابراتی استفاده می شود تا جایگزین کابل های سینگل مود شود.

فیبر نوری شرکت مخابرات nz

مشاوره به پروژه های مخابراتی سراسر کشور

آراد کابل دارای یک تیم تخصصی در زمینه اجرای پروژه های مختلف می باشد که آمادگی ارائه مشاوره های لازم را به پروژه های سراسر کشور دارد. از این رو در صورت نیاز به دریافت مشاوره های رایگان از این مجموعه می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۱ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

خرید فیبر نوری

خرید فیبر نوری مخابرات تاییدیه دار

خرید فیبر نوری مخابرات برای استفاده در پروژه های مخابراتی و شبکه با تاییدیه های …

دیدگاهتان را بنویسید