جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری سینگل مود / خرید فیبر نوری سینگل مود نگزنس فرانسه
بنر مرکز سیم و کابل ایران

خرید فیبر نوری سینگل مود نگزنس فرانسه

خرید انواع فیبر نوری سینگل مود نگزنس فرانسه single mode nexans از طریق آراد کابل بزرگترین شرکت فروش فیبرهای نوری برای مشتریان فراهم شده است. فیبر نوری سینگل مود نگزنس یه همراه کابل شبکه نگزنس از کابل های مهم مورد استفاده در پروژه های مختلف به شمار می روند. این کابل ها تاکنون در پروژه های متعددی مورد استفاده قرار گرفته است.
فیبر نوری سینگل مود نگزنس در سالهای اخیر توانسته است در بسیاری از پروژه ها در سراسر کشور مورد استفاده باشد و نوع سینگل مود این کابل های نوری در انواع obuc و ocuc یکی از موجودی های شرکت آراد کابل می باشد.
Nexans در واقع یک شرکت با تولید انواع کابل های فیبر نوری و شبکه به همراه تجهیزات شبکه است که واردات محصولات این برند توسط آراد کابل نیازهای پروژه های داخلی در استفاده از محصولات این کارخانه بوده است.
فیبر نوری سینگل مود نگزنس در انواع obuc و ocuc یکی از محصولات اصلی آراد کابل در حوزه فیبرهای نوری می باشد که با متراژهای مختلف و سفارشی مشتریان به صورت رسمی و غیر رسمی قابل ارائه به آنها می باشد.
فیبر نوری سینگل مود نگزنس یکی از مرغوب ترین تولیدات و کابل های وارداتی به ایران است که به دلیل قیمت مناسب آنها، مورد توجه مشتریان در سراسر کشور قرار گرفته است.

فیبر نوری سینگل مود نگزنس

خرید آنلاین و اینترنتی محصولات نگزنس یه صورت تضمینی و ارسال روز سفارش توسط آراد کابل، این امکان را برای پروژه ها فراهم کرده است که کابل های نوری مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید