سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری شهید قندی / فروش فیبر نوری ۱۲ کر ۶*۲ شهید قندی یزد
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فروش فیبر نوری ۱۲ کر ۶*۲ شهید قندی یزد

فیبر نوری ۱۲ کر ۶*۲ شهید قندی یزد، این کابل های مهم و پرکاربرد را به صورت خاکی و کانالی برای استفاده در پروژه های سراسر کشور، به شرکت های مخابراتی ارائه می نماید. این مجموعه ضمن فروش انواع فیبر نوری، تجهیزات شبکه مورد نیاز پروژه های مخابراتی را نیز تامین می نماید.

فیبر نوری ۱۲ کر را می توان از پرکاربردترین فیبرهای نوری در ایران قلمداد نمود که بسیاری از مشتریان و پروژه های مخابراتی در تماس با آراد کابل به دنبال آگاهی از قیمت خرید و فروش این کابل ها در انواع ۶*۲ و ۱۲*۱ در نمونه های خاکی، کانالی و هوایی با برند شهید قندی یزد می باشند.
فیبر نوری ۱۲ کر به صورت ویژه توسط کارخانه های مختلفی تولید می شوند که شهید قندی یزد یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این کابل های نوری در ایران می باشد که این محصولات را با تارهای نوری فوجیکورا که از بهترین تارهای فیبر نوری در جهان به شمار می رود تولید کرده و به بازار عرضه می کند.
در خصوص متراژ قرقره های کابل های نوری ۱۲ کر می توان به این نکته اشاره نمود که این کابل های نوری با متراژهای پایه ۴۰۰۰ متری عرضه می شوند که این مهم یکی از استاندارد های بسته بندی این محصولات به شمار می رود.

مشخصات فنی فیبر نوری ۱۲ کر ۶*۲ شهید قندی یزد

فیبرهای نوری ۱۲ کر شهید قندی یزد در انواع ۶*۲ به صورت خاکی obuc و کانالی ocuc تولید شد می شوند که آگاهی از مشخصات فنی کابل های مورد نیاز پروژه ها و نیاز سنجی براساس شرایط  محیطی آن یکی از الزامات می باشد که باید کارشناسان فنی پروژه ها به آن دقت نمایند.
فیبرهای نوری ۶*۲ خاکی علاوه بر استفاده به صورت دفنی، در کانال های دارای حیوانات جونده نیز استفاده می شود که به دلیل دارا بودن آرمورد در ساختمان کابل، به خوبی از تارهای نوری و لایه های داخلی کابل در برابر حیوانات محافظت می کند.

قیمت فروش فیبر نوری ۱۲ کر شهید قندی یزد

فیبرهای نوری ۱۲ کر خاکی و کانالی شهید قندی یزد به دلیل کاربرد زیاد در پروژه ها، همواره قیمت فروش آن مورد سوال مشتریان است که این کابل ها را قصد دارند در پروژه های خود استفاده نمایند.
واحد فروش آراد کابل با ایجاد شرایط استعلام قیمت این محصولات برای مشتریان خود، تلاش کرده است که امکان خرید آسان و مطمئن محصولات را برای آنها فراهم نماید. لذا در صورت نیاز به آگاهی از آخرین قیمت محصولات می توانید درخواست خود را به واحد فروش مجموعه ارائه نمایید.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر کانالی شهید قندی

فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی

فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی یزد در انواع obcu و ocuc یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید