سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری کانالی / قیمت فروش فیبر نوری کانالی ۴۸ کور
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت فروش فیبر نوری کانالی ۴۸ کور

قیمت فروش فیبر نوری کانالی در انواع ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور به صورت ویژه و به روز با برند های ایرانی و خارجی تولید کننده انواع فیبر نوری خاکی و کانالی به مشتریان ارائه می شود. کارشناسان فروش ما ضمن ارائه قیمت روز انواع فیبر نوری، مشاوره های لازم را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند.

فیبر های نوری ۴۸ کور در کنار کابل های نوری ۲۴ و ۱۲ کور از پرکاربردترین فیبر های نوری به شمار می روند که این کابل ها در پروژه های مخابراتی و شبکه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. قیمت این کابل های نوری بسته به قیمت دلار که تاثیر مستقیمی بر روی بهای تار های نوری این محصولات که غالبا وارداتی می باشند، می بایست به صورت به روز استعلام شود و آراد کابل با ایجاد ساز و کار مناسب در پاسخ به مشتریان خود توانسته است قیمت این محصولات را به مشتریان و پروژه های مختلف در قالب پیش فاکتور ارائه نماید.
کابل های نوری ۴۸ کور ارائه شده در شرکت آراد کابل، به صورت لوز تیوپ بوده و با ترکیب های ۶*۸ و ۱۲*۴به پروژه ها ارائه می شود.

فروش فیبر نوری کانالی، خاکی و هوایی ۴۸ کور

با توجه به محیط پروژه های مختلف که لازم است فیبر های نوری را به صورت خاکی، کانالی و هوایی استفاده نمایند، کابل های فیبر نوری ۴۸ کور نیز به صورت خاکی obuc، کانالی ocuc و هوایی adss و ossc تولید شده و توسط کارخانه های مختلف به مشتریان ارائه می شود.

برند های مختلف تولید کننده فیبر های نوری ۴۸ کور

با توجه به نیاز پروژه ها در کشور های مختلف، برند های مختلف اقدام به تولید کابل های نوری در انواع مختلف خاکی، کانالی و هوایی و همچنین با کاربرد Indoor نموده اند که هر کدام از این برند ها کیفیت های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می نمایند. بدون تردید با تنوع کیفیت در تولیدات فیبر های نوری، قیمت این محصولات با برند های مختلف متفاوت خواهد بود. اما برند های موجود در بازار ایران که توسط این مجموعه به پروژه های مخابراتی ارائه می شود عبارتند از :

• شهید قندی یزد
• تهران سیمین فر
• رفسنجان
• TKF هلند
• LEONI آلمان
• فایبرلند انگلستان
• LS کره جنوبی
• OFO عمان
•  USA-3M آمریکا

آراد کابل که به صورت کاملا تخصصی انواع کابل های نوری و تجهیزات شبکه فیبر نوری را به پروژه های مختلف ارائه می کند، آماده ارائه این برند ها به مشتریان و پروژه های مخابراتی و شبکه در سراسر کشور می باشد.

فروش فیبر نوری کانالی یا ocuc با تاییدیه شرکت مخابرات ایران به کلیه پروژه های سراسر کشور انجام می شود. این مجموعه آماده همکاری با پروژه های سراسر کشور است.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر کانالی شهید قندی

فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی

فیبر نوری ۲۴ کر کانالی شهید قندی یزد در انواع obcu و ocuc یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید