سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳
خانه / پچ کورد فیبر نوری / فروش پچ کورد فیبر نوری ۱۰ متری
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فروش پچ کورد فیبر نوری ۱۰ متری

فروش پچ کورد فیبر نوری ۱۰ متری و ۵ متری در انواع sc-sc، lc-lc، fc-lc، sc-lc با برند های نگزنس، برندرکس و سایر برند های معتبر در بازار فیبر نوری ایران آغاز شده است. در کنار انواع پچ کورد فیبر نوری، تجهیزات فیبر نوری دیگر و انواع فیبر نوری سینگل مود و مالتی مود نیز به پروژه ها ارائه می شود.

پچ کورد فیبر نوری در واقع نوعی از کابل های نوری می باشد که برای اتصال تجهیزات فیبر نوری در شبکه به ویژه در محل هایی که پچ پنل فیبر نوری متصل می شود، مورد استفاده قرار می گیرند.

پچ کورد فیبر نوری ۱۰ متری که نوع پر کاربردی از پچ کورد های فیبر نوری در پروژه های مختلف به شمار می رود و بسیاری از مشتریان این محصولات به دنبال خرید آن می باشند، با برند های نگزنس، برندرکس و لگراند در این مجموعه می تواند به قیمت روز و بر اساس آخرین تغییرات قیمت دلار به مشتریان ارائه شود.

پچ کورد فیبر نوری ۱۰ متری در انواع lc، fc، st و Sc در این مجموعه موجود بوده و قابل ارائه به مشتریان می باشد.

پچ کورد فیبر نوری 10 متری

با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در خصوص انواع پچ کورد های موجود در بازار که در پروژه های مختلف از آنها استفاده می شود، در اختیار شما قرار دهیم.

انواع پچ کورد فیبر نوری ۱۰ متری و ۵ متری موجود در بازار

پچ کورد فیبر نوری ۱۰ متری و ۵ متری دررا انواع مختلفی می باشند که تولید کنندگان مطرح یان نوع از پچ کورد های نوری، اعم از نگزنس و برندرکس و لگراند آنها را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. انواع این پچ کورد ها عبارتند از:

  • پچ کورد فیبر نوری LC
  • پچ کورد فیبر نوری SC
  • پچ کورد فیبر نوری ST
  • پچ کورد فیبر نوری FC
  • پچ کورد فیبر نوری MTRJ
  • پچ کورد فیبر نوری E2000
  • پچ کورد فیبر نوری MU
  • پچ کورد فیبر نوری MPO / MTP

پچ کورد فیبر نوری

پچ کورد فیبر نوری 10

 

این مجموعه به صورت کاملا تخصصی انواع پچ کورد های مورد نیاز پروژه های مخابراتی را در کنار سایر تجهیزات مورد نیاز آنها اعم از فیبر نوری، پچ پنل فیبر نوری، انواع آداپتور فیبر نوری تامین می نماید.

پچ کورد فیبر نوری 5 متری

قیمت ارائه شده توسط این مجموعه به صورت رقابتی می باشد و تضمین می شود که با پایین ترین قیمت موجود در بازار محصولات به پروژه های مخابراتی ارائه شود.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
بازار فیبر نوری ایران

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
بنر آراد کابل

دیدگاهتان را بنویسید