شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / مفصل فیبر نوری / نمایندگی فروش مفصل فیبر نوری ۳m
بنر مرکز سیم و کابل ایران

نمایندگی فروش مفصل فیبر نوری ۳m

نمایندگی فروش مفصل فیبر نوری ۳m، انوواع مفصل فیبر نوری مخابراتی را به صورت مفصل خاکی و هوایی به مشتریان این محصولات عرضه می کند. مفصل فیبر نوری یکی از ابزار های مهم برای محافظت از تار های فیبر نوری به هنگام فیوژن تار های نوری می باشد. مفصل فیبر نوری ۳m یکی از بهترین مفصل های مخابراتی موجود در بازار می باشد که در این مجموعه به پروژه های مخابراتی ارائه می شود.

مفصل فیبر نوری با یک بدنه محکم و استحکام بالا می تواند در برابر صدمات فیزیکی از تار های نوری فیوژن شده که در داخل مفصل جایگذاری شده است، محافظت نماید.

مفصل فیبر نوری ۳m یکی از بهترین مفصل های فیبر نوری می باشد که به عنوان پیشنهاد نخست از طرف کارشناسان مجموعه به مشتریان ارائه می شود. مفصل فیبر نوری ۳m در دو نوع ۳m 2178-S و ۳m-2178 LS تولید شده و توسط این برند آمریکایی به بازار عرضه شده است. با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در خصوص انواع مفصل فیبر نوری ۳m به شما ارائه نماییم.

مفصل فیبر نوری ۳m 2178-S

مفصل فیبر نوری ۳m 2178-S دارای مشخصات فنی می باشد که لازم است خریداران این مفصل های فیبر نوری، قبل از خرید نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشند.

مفصل فیبر نوری 3m

 

این نوع از مفصل فیبر نوری برای استفاده به صورت زمینی طراحی شده است و از موادی در تولید این نوع از مفصل های فیبر نوری استفاده شده است که در برابر مواد شیمیایی مقاوم می باشند. اگر بخواهیم به مهمترین ویژگی های فنی این نوع از مفصل های فیبر نوری اشاره کنیم، می بایست به :

  • این مفصل در کشور آمریکا تولید شده است.
  • کاربرد این نوع از مفصل های ۳m برای موارد خاکی، هوایی، دیواری و نصب روی پایه می باشد.
  • ابعاد مفصل در اندازه ۴.۷*۸.۵*۲۱.۹ می باشد.
  • ظرفیت اتصال فیوژن این نوع از مفصل های فیبر نوری ۹۶ می باشد.

اشاره نمود.

برای آگاهی بیشتر در خصوص موارد فنی این نوع از مفصل های فیبر نوری می توانید به تصویر زیر توجه نمایید.

جدول مشخصات فنی فیبر نوری 3m

مفصل فیبر نوری ۳m-2178 LS

نوع دیگر مفصل فیبر نوری ۳m که تولید شده و با مaخصات ویژه به بازار عرضه شده است، نمونه ۳m-2178 LS می باشد. این نوع از مفصل های موجود برای استفاده به صورت خاکی و هوایی تولید شده و کاربرد نسبتا کمتری نسبت به نوع قبلی این مفصل های فیبر نوری دارد. اما به دلیل فروش تخصصی انواع مفصل فیبر نوری در این مجموعه، این محصولات با برند ۳m نیز به پروژه ها عرضه می شود.

مفصل فیبر نوری 3m-2178-LS2

بنر آراد کابل

دیدگاهتان را بنویسید