سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری مالتی مود / قیمت کابل فیبر نوری ۶ کور مالتی مود دفنی
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت کابل فیبر نوری ۶ کور مالتی مود دفنی

قیمت کابل فیبر نوری ۶ کور مالتی مود خاکی ۶۲.۵ شهید قندی یزد، یکی از کاربردی ترین فیبر های نوری در پروژه های شبکه به صورت به روز می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود. armored استفاده شده در ساختمان کابل می تواند به استفاده دفنی این کابل ها کمک نماید. شهید قندی یزد یکی از تولید کنندگان ایرانی این نوع کابل ها می باشد.

فیبر نوری ۶ کور مالتی مود با ترکیب تار های نوری ۶*۱ تولید شده و لوز در ساختمان کابل وجود ندارد. به دلیل استفاده از این کابل به صورت دفنی در پروژه ها لازم است تا زره یا آرمورد در ساختمان کابل استفاده شود که این موضوع می تواند از آسیب رسیدن به تار های نوری و ساختمان داخلی کابل جلوگیری نماید.

کابل فیبر نوری 6 کور مالتی مود

 

کابل فیبر نوری ۶ کور به دلیل تعداد متناسب تار های فیبر نوری در بسیاری از پروژه ها به کابل فیبر نوری ۱۲ کور ترجیح داده می شود تا با قیمت مناسب تر و همچنین متناسب با نیاز پروژه این کابل ها خریداری شوند.

تفاوت قیمت کابل فیبر نوری ۶ کور سینگل مود و مالتی مود

فیبر های نوری مالتی مود به دلیل استفاده در تار های نوری ضخیم تر نسبت به فیبر های نوری سینگل مود، قیمت بالاتری دارد و غالبا در پروژه های شبکه کاربرد دارد. و این کابل ها می تواند در هر متراژی به مشتریان ارائه شود.

لازم است مشتریان متناسب با نیاز پروژه خود به لحاظ فنی اقدام به خرید کابل فیبر نوری نمایند و برای این مهم باید دیتاشیت کابل فیبر نوری را قبل از خرید با تیم فنی پروژه یا کارشناسان ما بررسی نمایید تا از خرید مناسب خود مطمئن شوید. در راه انتخاب بهترین فیبر نوری همواره در کنار شما هستیم.

آگاهی از قیمت روز کابل فیبر نوری ۶ کور

برای آگاهی از قیمت روز انواع کابل فیبر نوری ۶ کور سینگل مود و مالتی مود و سایر انواع فیبر نوری ۱۲ کور ، فیبر نوری ۲۴ core و فیبر نوری ۴۸ کور به همراه تجهیزات فیبر نوری و پچ کورد فیبر نوری می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۱ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری مالتی مود خاکی

فیبر نوری مالتی مود خاکی ۲۴ کور LS

فیبر نوری مالتی مود خاکی ۲۴ کور LS کره بهترین گزینه از میان فیبر های …

دیدگاهتان را بنویسید