پنجشنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / مرکز فروش فیبر نوری ۱۲ کور شهید قندی
بنر مرکز سیم و کابل ایران

مرکز فروش فیبر نوری ۱۲ کور شهید قندی

مرکز فروش فیبر نوری ۱۲ کور شهید قندی که این کابل های نوری را در انواع ۱۲*۱ و ۶*۲ به صورت خاکی و کانالی عرضه می کند، بازار فیبر نوری ایران می باشد که کابل های فیبر نوری را به قیمت روز به پروژه های مخابراتی و مشتریان سراسر کشور ارائه می کند.

 

فیبر نوری ۱۲ کور

 

فروش عمده انواع فیبر نوری خاکی، کانالی و آرمورد قندی در انواع sm، mm و nz در نمونه ۱۲ کور از طریق آراد کابل آغاز شده است.
فیبر های نوری ۱۲ کور که به با ترکیب کور های ۶*۲ و ۱۲*۱ تولید می شوند بسته به نیاز های پروژه ها در نمونه های خاکی، کانالی و armored قابل تامین است.
فیبر نوری ۱۲ کور کانالی یا ocuc که در دو نوع single mode و multimode تولید می شوند از تولیدات اصلی شهید قندی بوده که میزان سفارش این کابل ها می تواند توسط مشتریان تعیین شده و به نوعی میزان سفارش با هر متراژی برای پروژه ها آزاد است.

فیبر نوری ۱۲ کور

اما کابل های نوری obuc یا کابل های خاکی که به نوعی کابل های armored از این دسته از کابل ها می باشند، در سه نوع sm، mm و nz تولید می شوند و این تولیدات به خاطر نیاز های پروژه ها بوده است.
فروش عمده فیبر های نوری و پیشنهاد آراد کابل به مشتریان این کابل ها، به دلیل استفاده از تخفیف های ویژه این مجموعه برای سفارش های عمده بوده است و به همین دلیل مشتریان می توانند با ثبت سفارش، محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسبتری خریداری نمایند.

فیبر نوری ۱۲ کور

آراد کابل که به صورت مستقیم محصولات قندی یزد را به مشتریان عرضه می کند، توانسته است لیست کامل و پرمصرفی از تولیدات شهید قندی یزد در پروژه ها را برای فروش به مشتریان تامین نماید و در صورت عدم موجودی انبار در کمترین زمان ممکن سفارش مشتریان تولید و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

منبع: آراد کابل

بنر آراد کابل

دیدگاهتان را بنویسید