سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری زمینی / فیبر نوری زمینی سینگل مود obuc
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری زمینی سینگل مود obuc

فیبر نوری زمینی سینگل مود و مالتی مود یکی از مهمترین فیبر های نوری می باشد که در پروژه های مخابراتی از آن استفاده می شود. این فیبر نوری با مشخصات فنی OBUC و OBFC شناسایی می شوند و به صورت دفنی و همچنین در کانال های کابلی که داری حیوانات جونده می باشد، مورد استفاده قرار می گیرند.

فیبر نوری زمینی سینگل مود و مالتی مود که از پرکاربردترین فیبر های نوری می باشد در انواع ۱۲ کر تا ۱۴۴ کر تولید شده و به بازار عرضه می شود. هر چند نمونه ۱۴۴ کر این فیبر های نوری بیشتر کاربرد کانالی دارند و به صورت OCUC و OCFC تولید و به بازار ارائه می شوند.

فیبر نوری زمینی سینگل مود obuc

همانگونه که در خصوص تفاوت فیبر نوری تک حالته و چند حالته بیان شد، فیبر نوری تک حالته یا سینگل مود که در زمینه انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی استفاده می شود، از مهمترین فیبر های نوری مورد استفاده می باشد. این نوع از فیبر های نوری با برند های ایرانی شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان به مشتریان این محصولات ارائه می شود. کلیه برند های ذکر شده دارای تاییدیه مخابرات بوده و محصولات آنها بر طبق استاندارد های شرکت ملی مخابرات ایران به بازار عرضه شده است.

دانلود دیتاشیت فیبر نوری سینگل مود خاکی شهید قندی یزد
فیبر  نوری زمینی با برند های خارجی DRAKA، عمان، نگزنس، USA-3m و ETK قابل ارائه به شما می باشد. برای دریافت قیمت و دیتاشیت این مجصولات می توانید با ما در ارتباط باشید.

مشخصات فنی فیبر نوری زمینی

فیبر نوری زمینی مالتی مود obuc

فیبر نوری زمینی مالتی مود obuc که دارای تار های نوری ضخیم تر نسبت به نمونه سینگل مود می باشد بیشتر در پروژه های شبکه استفاده می شود. این نوع از فیبر های نوری در انواع ۸ تا ۴۸ کور تولید می شوند. برند های تولید کننده فیبر نوری سینگل مود توانایی تولید فیبر نوری مالتی مود را نیز دارا می باشند. دیتاشیت فنی فیبر های نوری مالتی مود شهید قندی یزد به عنوان یکی از محصولات این مجموعه از طربق لینک زیر قابل دانلود است.

دانلود دیتاشیت فیبر نوری مالتی مود خاکی شهید قندی یزد

فیبر نوری زمینی

فیبر نوری زمینی NZ مخابراتی

دسته سوم فیبر های نوری خاکی نوع NZ می باشد که برای پروژه هایی کاربرد دارند که قصد دارند انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی با کمترین تضعیف برای آنها انجام شود. فیبر نوری NZ با تضعیف بسیار ناچیز نسبت به نمونه سینگل مود، قیمت بالاتری را نیز دارا می باشد. این کابل ها مشخصات منحصر به فردی دارند که پیشنهاد می کنیم دیتاشیت این کابل ها را از طریق لینک زیر دیافت نمایید.

دانلود دیتاشیت فیبر نوری خاکی NZ شهید قندی یزد

 منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۳ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری زمینی obuc

مرکز فروش فیبر نوری زمینی obuc

مرکز فروش فیبر نوری زمینی obuc با برند شهید قندی یزد، تهران سیمین فر، رفسنجان …

دیدگاهتان را بنویسید