جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری ocuc / مرکز فروش فیبر نوری ۲۴ core ocuc رفسنجان
بنر مرکز سیم و کابل ایران

مرکز فروش فیبر نوری ۲۴ core ocuc رفسنجان

مرکز فروش فیبر نوری ۲۴ core ocuc رفسنجان که نمایندگی رسمی این برند در تهران می باشد، برای عرضه انواع فیبر نوری مخابراتی با برند رفسنجان به تمامی پروژه های سراسر کشور، اعلام آمادگی می نماید.

فیبر های نوری ۲۴ core ocuc که با نام فیبر های نوری خشک کانالی نیز شناخته می شوند، از کابل های نوری مهم مورد استفاده در پروژه های مخابراتی می باشند که توسط برند های مختالف به ویژه کارخانه فیبر نوری رفسنجان تولید شده و به بازار عرضه می شود.
فیبر نوری ۲۴ core ocuc که با عنوان کابل های فیبر نوری خارج ساختمان یا Outdoor تولید شده اند و با ۲۴ کر و ترکیب ۶*۴ تولید می شوند، با کاربرد در کانالی های کابل ها و همچنین داکت ها، مناسب استفاده در پروژه های مخابراتی می باشد که به نوعی کابل های نوری آنها بنا به شرایط محیطی پروژه باید در کانال های کابل ها یا در داکت ها قرار گیرند.
فیبر های نوری مخابراتی رفسنجان تاییدیه های لازم جهت استفاده در پروژه های مخابراتی را دارا بوده و این کابل های نوری با بهترین تار های نوری تولید شده در جهان به بازار عرضه می شود.
کارخانه فیبر نوری رفسنجان
 علاوه بر تولید کابل های فیبر نوری در نمونه های ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۷۲، ۱۴۴ کر، کابل های مخابراتی مسی ژله فیلد خاکی و کانالی را نیز در سایز های ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶ تولید کرده و به بازار عرضه می نماید.

تاریخچه کارخانه فیبر نوری رفسنجان

کارخانه فیبر نوری رفسنجان در سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع کابل های برق و مخابراتی در شهر رفسنجان آغاز نمود، به صورت جدی از سال ۱۳۶۹ در زمینه تولید کابل های مخابراتی مسی از ۱ زوج تا ۲۴۰۰ زوج بنا به نیاز های داخلی در بخش صنعت مخابرات، گام مهمی در زمینه خدمت به کشور برداشته است.
این کارخانه به منظور توسعه فعالیت های خود در زمینه تولید کابل های مخابراتی و گسترش استفاده از فیبر های نوری از سال ۱۳۸۰ اقدام به راه اندازی بخش تولید فیبر نوری خود نموده که ظرفیت آن بالغ بر ۲۴۰۰۰ متر فیبر نوری می باشد.
کارخانه فیبر نوری رفسنجان به واقع با نیاز سنجی از نیاز های داخلی توانسته است محصولات خود را به صورت ویژه و گسترده به پروژه های سراسر کشور ارائه نماید و همچنین امکان تولید کابل های نوری مخابراتی در زمان کم اعم از خاکی، کانالی، هوایی و خاص را برای پروژه های سراسر کشور مهیا نموده است.

ثبت سفارش خرید فیبر نوری ۲۴ core ocuc رفسنجان

 فیبر های نوری مخابراتی که غالبا در پروژه های سراسر کشور در بخش های مختلف قابل استفاده است، در انواع ۱۲ کر تا ۱۴۴ کر توسط برند رفسنجان تولید می شود که آراد کابل محصولات پرکاربرد این برند را به صورت ویژه در لیست فروش خود قرار داده است.
آراد کابل با توجه به نیاز سنجی پروژه های مخابراتی که غالبا فیبر های نوری ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کر را مورد استفاده قرار می دهند، در این مجموعه موجود است و سایر کابل های نوری امکان تولید در کمترین زمان ممکن را دارد.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 12 کور خاکی obuc

فیبر نوری ۱۲ کور خاکی obuc obfc

فیبر نوری ۱۲ کور خاکی obuc در نوع لوز تیوب به صورت تخصصی در قرقره …

دیدگاهتان را بنویسید