سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری 12 کر / نمایندگی فروش انواع فیبر نوری ۴ کور
بنر مرکز سیم و کابل ایران

نمایندگی فروش انواع فیبر نوری ۴ کور

فیبر های نوری ۴ کور به دلیل استفاده در پروژه هایی که به تعداد کمی از تار های فیبر نوری برای انتقال اطلاعات نیاز دارند، غالبا کمتر در بازار یافت می شود. اما به دلیل همکاری آراد کابل بزرگترین نمایندگی فروش فیبر نوری و تجهیزات نوری در ایران با پروژه های سراسر کشور این مرکز فروش این گروه از فیبر های نوری را نیز در لیست فروش خود قرار داده است.

در صورت عدم موجودی فیبر های نوری ۴ کور سینگل مود و مالتی مود کارشناسان این مجموعه غالبا فیبر های نوری ۱۲ کور و ۸ کور را به مشتریان پیشنهاد می نمایند کی می توانید از آنها استفاده نمایید. اما نهایت تلاش مجموعه در این است که فیبر های نوری ۴ کور همواره برای ارائه به پروژه ها موجود باشد.

فیبر نوری 4 کور

انواع فیبر نوری ۴ کور سینگل مود و مالتی مود

فیبر های نوری ۴ کور غالبا برای نوع مالتی مود به صورت سفارشی تولید می شوند اما نوع مالتی مود این دسته از فیبر های نوری غالبا به صورت ۶ کور به مشتریان این محصولات پیشنهاد می شود. که پیشنهاد ما به مشتریان نمونه های :

می باشد.

نمونه های ۸ کور مالتی مود نیز کاربرد بیشتری داشته که این نوع از فیبر های نوری با برند های :

  • فیبر نوری ۸ کور مالتی مود دراکا دانمارک in/out lsoh
  • فیبر نوری ۸ کور مالتی مود LS کره به صورت IN-Tight Buffr

از نمونه های پرکاربرد می باشد.

فیبر نوری 4 کور

فیبر نوری ۴ کور و نمونه های پرکاربرد آن

فیبر های نوری ۴ کور سینگل مود بر خلاف نوع مالتی مود آن غالبا موجود است و کاربرد آنها نیز نسبت به نوع مالتی مود بیشتر می باشد. این فیبر های نوری به صورت هوایی و inddor بیشترین کاربرد را داشته و نمونه های پرکاربرد این محصولات به صورت :

  • فیبر نوری ۴ کور هوایی ossc-sj تک روکش سینگل مود
  • فیبر نوری ۴ کور هوایی ossc-dj دو روکش سینگل مود
  • فیبر نوری ۴ کور Indoor با روکش پی وی سی سینگل مود

از نمونه های موجود در این مرکز فروش می باشد که می توانید برای سفارش این محصولات و آگاهی از قیمت روز آنها هم اکنون با واحد فروش آراد کابل تماس بگیرید.

پیشنهاد های ویژه برای مشتریان فیبر نوری ۴ کور

فیبر های نوری ۸ کور و ۱۲ کور مالتی مود و همچنین فیبر های نوری ۶، ۸ و ۱۲ کور سینگل مود در صورت نیاز می تواند به جای فیبر های نوری ۱۲ کور استفاده شود. این محصولات به عنوان بهترین گزینه برای مشتریان در این مرکز فروش موجود می باشد.

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 12 کر خاکی سینگل مود

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی قیمت فروش

مرکز خرید آراد کابل، فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود را به قیمت فروش …

دیدگاهتان را بنویسید