سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری 48 کور / قیمت روز کابل فیبر نوری ۴۸ کور
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت روز کابل فیبر نوری ۴۸ کور

قیمت کابل فیبر نوری ۴۸ کور خاکی، کانالی و هوایی در انواع obuc، ocuc و adss و ossc به صورت به روز به مشتریان ارائه می شود. اما لازم است برای آگاهی از اطلاعات فنی این نوع کابل های نوری در انواع ۶*۸ و ۱۲*۴ اطلاعات دقیق به مشتریان این محصولات ارائه شود.

فیبر نوری ۴۸ کور خاکی obuc یکی از کابل های نوری می باشد که به دلیل استفاده در پروژه های مختلف، در انواع ۶*۸ توسط برند های مختلفی تولید می شود، که برند شهید قندی یزد یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده این کابل ها در ایران می باشد.

فیبر نوری خاکی obuc

این نوع فیبر نوری توسط برند های مختلفی تولید می شوند که برخی ایرانی و برخی خارجی می باشد که می توان به :

  • شهید قندی یزد
  • LG-ETK
  • OFO عمان 
  • آمریکا Superior Essx
  • TKF هلند
  • Premiumline

اشاره نمود.

فیبر نوری ۴۸ کور ۶*۸ شهید قندی یزد

در این بخش قصد داریم، پر فروش ترین فیبر نوری ۴۸ کور با برند شهید قندی یزد را معرفی نماییم که از نوع لوز تیوب تولید شده و با تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران به بازار عرضه می شود.

فیبر نوری خاکی با ۴۸ تار نوری در ۸ لوز و هر کدام از لوز ها دارای ۶ تار نوری می باشد که مجموعا ۴۸ تار نوری را در یک فیبر نوری گرد آوری نموده است. نمونه خاکی و کانالی این فیبر های نوری در نمونه های obuc و ocuc تولید می شوند. این فیبر های نوری بیشتر در انواع single mode و nz تولید می شوند.

بسیاری از مشتریان به دنبال دیتاشیت فنی این فیبر نوری می باشد که در زیر می توانید دیتاشیت فنی فیبر نوری ۴۸ کور خاکی و کانالی را دانلود نمایید.

دیتاشیت فیبر نوری ۴۸ کور خاکی دیتاشیت فیبر نوری ۴۸ کور کانالی

فیبر نوری ۴۸ core سینگل مود و nz

فیبر نوری ۴۸ core در نمونه های سینگل مود و nz تولید می شوند که تنها تفاوت این فیبر های نوری در تار های نوری استفاکابل فیبر نوده شده در ساختمان کابل می باشد. به همین دلیل پروژه هایی که به دنبال انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی با افت کم می باشند از فیبر های نوری nz استفاده می کنند. به همین دلیل لازم است برای انتخاب نوع کابل توسط دیتاشیت های موجود در این قسمت، توسط تیم طراحی پروژه تعیین شده و برای خرید اقدام شود.

انواع فیبر نوری پرکاربرد در پروژه های مختلف

علاوه بر فیبر نوری ۴۸ core، کابل های نوری دیگری نیز در پروژه ها استفاده می شوند که می توان به :

اشاره نمود. که از طریق لینک های فوق می توانید اطلاعات دقیقی در خصوص ساختمان این فیبر های نوری کسب نموده و در صورت نیاز پروژه ها نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

کابل 48 کور فیبر نوری

کابل ۴۸ کور فیبر نوری مخابرات

کابل ۴۸ کور فیبر نوری در انواع خاکی، کانالی و هوایی به صورت سینگل مود …

دیدگاهتان را بنویسید