سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری single mode / فیبر نوری ۲ کر سینگل مود singel mode
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری ۲ کر سینگل مود singel mode

فیبر نوری ۲ کر سینگل مود sm برای بسیاری از پروژه های مخابراتی بهترین گزینه می باشد، چرا که قیمت مناسب و کارایی این کابل های نوری برای این دسته از پروژه ها می تواند بسیار بالا باشد. فیبر نوری ۲ کر به صورت تخصصی در این مجموعه می تواند به مشتریان ارائه شود. قیمت روز انواع فیبر نوری ۲ کر را می توانید از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

فیبر نوری ۲ کر می تواند برای انتقال اطلاعات در یک مسیر مناسب باشد و این دسته از فیبر های نوری غالبا در واحد های کوچک می تواند گزینه مناسبی برای مشتریان باشد. انتقال اطلاعات از طریق یک تار نوری send و تار نوری recive کمترین حالت تعداد تار های نوری در یک کابل نوری به شمار می رود که به دلیل کربرد این دسته از کابل های نوری، دنیای فیبر نوری اقدام به عرضه این دسته از کابل های نوری نموده است.

فیبر نوری ۲ کر

برند های تولید کننده فیبر نوری ۲ کر سینگل مود

برند های تولید کننده فیبر نوری ۲ کر زیاد نیوده و غالبا تمامی کارخانه ها این سایز از فیبر های نوری را تولید نمی کنند. اما برند های خارجی مطرحی اقدام به تولید فیبر نوری ۲ کر نموده اند که دنیای فیبر نوری برای همکاری با پروژه های مختلف، اقدام به عرضه این فیبر های نوری نموده است. این برند ها عبارتند از :

  • برند رکس BRAND-REX
  • برند QUALENET انگلستان 

از جمله این برند ها به شمار می رود.

فیبر نوری ۲ کر

اگر فیبر نوری ۲ کر پیدا نشد پیشنهاد چیست؟

به دلیل کاربرد کم فیبر های نوری ۲ کور نسبت به کابل های نوری با تار های بالاتر، ممکن است موجودی این مجموعه در برخی از هفته ها صفر باشد، پیشنهاد ما در این موارد استفاده از فیبر های نوری ۴ و ۶ کور سینگل مود sm  می باشد، زیرا این کابل ها قیمت مناسبی داشته و تفاوت چندانی به لحاظ قیمت با کابل های فیبر نوری ۲ کر ندارند.

پیشنهاد می شود که فعالان پروژه های مخابراتی و به ویژه پروژه های فیبر نوری برای آگاهی از نحوه فعالیت این مجموعه با کارشناس فروش مجموعه ارتباط برقرا نمایند. قیمت های پیشنهادی این مرکز فروش بهترین قیمت ارائه شده در بازار می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۲ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید