سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری کانالی / نمایندگی فروش فیبر نوری کانالی nexans
بنر مرکز سیم و کابل ایران

نمایندگی فروش فیبر نوری کانالی nexans

نمایندگی فیبر نوری کانالی nexans و کابل های شبکه نگزنس شرکت آراد بزرگترین مرکز فروش کابل های شبکه و فیبر نوری در ایران می باشد که محصولات این برند معتبر جهانی را با بالاترین کیفیت جهت عرضه به مشتریان خود وارد نموده است.
به صورت کلی فیبر های نوری در انواع زمینی، کانالی و هوایی تولید می شوند که نوع کانالی فیبر های نوری به دلیل ساختمان مناسبی که دارا هستند، جهت استفاده در کانال های کابل مورد استفاده قرار می گیرند و در برابر خطرات حیوانات موزی، مقاوم هستند.
فیبر نوری کانالی nexans از کابل های نوری بسیار مهم در صنعت مخابرات به شمار می‌روند که تولید کنندگان کابل های نوری در جهان با علم به این موضوع اقدام به تولید فیبرهای نوری کانالی با ساختمان مناسب نموده‌اند تا بتوانند سهم زیادی از پروژه های موجود در بازار را به خود اختصاص دهند.

فیبر نوری کانالی nexans
nexans یکی از تولیدکنندگان فیبر های نوری
می‌باشد که توانسته است جایگاه مناسبی در میان پروژه های داخل ایران برای خود فراهم نماید. از این رو بسیاری از کارشناسان پروژه‌ها به دلیل قیمت مناسب فیبر نوری کانالی nexans و کیفیت بالای تولیدات این برند تلاش می‌کنند تا از فیبر های نوری تولید این کارخانه در کارهای خود استفاده نمایند.

کارشناسان آراد کابل
در کنار برند نگزنس سایر برندهای موجود در بازار را که در این مجموعه موجود می باشد در صورت نیاز به مشتریان معرفی می نمایند تا از این طریق کارشناسان بتوانند خرید مناسبی را برای پروژه‌های خود انجام دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۰ (۰ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید