سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری 12 کر / فیبر نوری ۱۲ کر خاکی قیمت فروش
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی قیمت فروش

مرکز خرید آراد کابل، فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود را به قیمت فروش عمده در بازار لاله زار عرضه می نماید. فیبر نوری دارای پهنای باند بسیار بالاتر از کابل های معمولی است و با آن می توان داده های تصویر، صوت و داده های دیگر را به راحتی با پهنای باند بالا انتقال داد.

فیبر نوری 12 کر خاکی سینگل مود

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود در انواع ۱*۱۲ دفنی و مشخصات فنی کابل

تار نوری یا فیبر نوری  OPTIC FIBERرشته باریک و بلندی از یک ماده شفاف مثل شیشه (سیلیکا) یا پلاستیک است که می تواند نوری را که از یک سر به آن وارد شده، از سر دیگر خارج کند.

این کابل ها شامل تعدادی رشته های شیشه است که هر کدام از آنها  فقط کمی از موی انسان باریک تر هستند. مرکز هر رشته، هسته یا CORE نامیده می شود که مسیر نور برای حرکت را فراهم می کند هسته یا CORE با یک لایه شیشه بنام Cladding (روکش) که نور را انتقال می دهد احاطه شده تا از هدر رفت سیگنال جلوگیری شود و به نور اجازه دهد تا در طول کابل حرکت کند.

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود در انواع ۱*۱۲ دفنی مستقیما در داخل خاک قرار گرفته و در برابر خوردگی و شرایط آب و هوایی مقاوم می باشد و بیشتر در شبکه های زیر ساخت و مسافت های طولانی بین شهری پرکاربرد است.

فیبر نوری 12 کر خاکی سینگل مود

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود SM در انواع ۶*۲ لوز تیوپ

کابل فیبر نوری سیگنال های ارتباطی را با استفاده از پالس های نوری تولید شده توسط لیزر های کوچک یا ال ای دی انتقال می دهند.

این کابل ها دارای دو لایه محافظ پلیمری (دبل شیلد) که در بین آن ها یک محافظ حلقه ای از نوع استیل برای دوام در شرایط سخت محیطی و استحکام کابل در نظر گرفته شده است.

این کابل ها در دو نوع

  • OBFC (ژله ای )
  • OBUC (خشک)

تولید و عرضه می شوند.

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود SM در انواع ۶*۲ لوز تیوپ مناسب برای

  • دفن مستقیم زیر خاک
  • کابل خارج ساختمان و مسافت های طولانی
  • استفاده در محیط های خشن طبیعی با دوام بالا
  • استفاده در محیط هایی که جانوران جونده مثل موش دارد

فیبر نوری 12 کر خاکی سینگل مود

بهترین برند های ایرانی فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود SM کدامند؟

بهترین برند های ایرانی فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود SM در ایران با قیمت های متنوع و استاندارد موجود و قابل عرضه در آراد کابل عبارتند از:

  • شهید قندی یزد
  • رفسنجان

که تمامی محصولات این برند های مطرح در لیست فروش آراد کابل قرار دارد.

بدون تردید تمامی تولیدات این برند های معتبر باکیفیت، استاندارد، مورد تایید توانیر هستند.

فیبر نوری 12 کر خاکی سینگل مود

ثبت سفارش خرید عمده فیبر نوری ۱۲ کر خاکی به قیمت عمده از سراسر ایران

آراد کابل همواره بهترین قیمت بازار را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. در صورت نیاز، کارشناسان فنی ما به شما مشاوره رایگان خواهند داد.

مشتریان از سراسر ایران می توانند سفارش خرید عمده فیبر نوری ۱۲ کر خاکی به قیمت عمده را از طریق واحد فروش آراد کابل ثبت نمایند و پس از تکمیل فرایند خرید ۲۴ ساعت بعد سفارش خود را از طریق باربری در شهر محل سکونت خود تحویل بگیرند.

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 12 کور AMP

فیبر نوری ۱۲ کور AMP آمریکا خاکی OUTDOOR نمایندگی تهران

فیبر نوری 12 کور AMP آمریکا با قیمت فروش ویژه در مرکز پخش فیبر نوری در تهران به مشتریان و پروژه های مخابراتی در سراسر ایران ارائه می شود. این کابل ها از پرکاربرد ترین فیبر های نوری موجود در بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید