سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری خاکی / قیمت فیبر نوری خاکی obuc شهید قندی
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت فیبر نوری خاکی obuc شهید قندی

قیمت فیبر نوری خاکی شهید قندی یزد در انواع سینگل مود و مالتی مود به تعداد تار های نوری استفاده شده در ساختمان کابل، سینگل مود یا مالتی مود بودن تار های نوری و همچنین نوسانات قیمت ارز در ایران وابسته می باشد. لذا در صورت نیاز به دریافت قیمت فیبر نوری خاکی می توانید از طریق اطلاعات تماس مجموعه با ما در ارتباط باشید.

اما فیبر نوری  خاکی که از زره یا armored در ساختمان کابل استفاده شده است، برای استفاده به صورت دفنی تولید می شود. فیبر نوری سینگل مود، مالتی مود و nz از جمله کابل های فیبر نوری می باشد که توسط برند شهید قندی یزد تولید شده و به بازار عرضه شده است.

فیبر نوری خاکی

مقایسه قیمت فیبر نوری خاکی سینگل مود و مالتی مود

اگر بخواهیم قیمت فیبر نوری سینگل مود و مالتی مود خاکی شهید قندی یزد را با هم مقایسه نماییم، قیمت نوع مالتی مود فیبر های نوری خاکی بالاتر است و این موضوع به دلیل ساختمان این کابل ها می باشد و هسته ضخیم تر فیبر های نوری مالتی مود که در حدود ۵۰ تا ۶۲.۵ میکرون بوده و نسبت به فیبر نوری سینگل مود که دارای ضخامت هسته ۹ میکرون است، علت اصلی این تفاوت قیمت به شمار می رود.

تفاوت فیبر نوری سینگل مود و مالتی مود که با عنوان تک حالته و چند حالته نیز شناخته می شود، نیز از مواردی می باشد که لازم است اطلاعات دقیقی نسبت به این کابل ها داشته باشید. لذا پیشنها می کنیم حتما لینک بالا را مطالعه نمایید.

قیمت فیبر نوری خاکی

انواع فیبر نوری خاکی سینگل مود شهید قندی یزد

شهید قندی یزد با تولید انواع فیبر نوری خاکی سینگل مود و مالتی مود و NZ تلاش کرده است که نیاز های پروژه های مخابراتی داخلی را مرتفع نماید و در این مسیر تا حد زیادی با تولید محصولات استاندارد و مرغوب موفق بوده است.

از جمله اقلام موجود در این مجموعه می باشد که آماده ارائه به پروژه های سراسر کشور بوده است. در صورت نیاز به کسب اطلاعت بیشتر در خصوص موارد فوق می توانید با کلیک بر روی هر کدام اطلاعات دقیقی را کسب نمایید. دیتاشیت فنی فیبر های نوری مخابراتی نیز در لینک های فوق موجود بوده و می توانید با دانلود آنها در تصمیم گیری بهتر برای خرید خود گام بردارید.

استفاده از مشاوره های متخصصان در خرید فیبر های نوری و تجهیزات شبکه فیبر نوری یک الزام می باشد. با دریافت مشاوره های لازم، مطمئن خرید نمایید.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۲ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 12 کر

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود رفسنجان به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید