سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری خاکی / قیمت به روز فیبر نوری خاکی قندی
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت به روز فیبر نوری خاکی قندی

قیمت روز فیبر نوری خاکی قندی یزد، به صورت به روز و بسته به میزان سفارش مشتریان به آنها ارائه می شود. فیبرهای نوری خاکی یا obuc به دلیل ساختمان ژله ای که دارند، به صورت دفنی و مستقیم در زیر خاک می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این کابل ها در انواع سینگل مود، مالتی مود و NZ تولید می شوند.
این کابل ها که یکی از انواع تولیدات شهید قندی در زمینه فیبرهای نوری می باشد، در تعداد کور های مختلف ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور بسته به سفارش پروژه ها قابل تولید می باشد.
فیبر نوری خاکی و کانالی قندی از بهترین تولیدات کشور در داخل به شمار می روند که می تواند کیفیت بالاتری را نسبت به تولیدات خارجی برای پروژه های مخابراتی به همراه داشته باشد.

فیبر نوری خاکی قندی یزد

فیبرهای نوری شهید قندی یزد به دلیل استفاده از بهترین تارهای نوری در ساختمان آنها همواره رضایت مشتریان و کارشناسان فنی پروژه ها را به همراه داشته و در این راستا تولیدات داخلی می توانند با کیفیت قابل قبول جایگزین خوبی برای نمونه های خارجی موجود در بازار به شمار روند.
آراد کابل که عرضه مستقیم فیبرهای نوری را در برنامه کاری خود قرار داده است، برای همکاری با پروژه ها در سراسر کشور اعلام آمادگی می کند.

قیمت جدید فیبر نوری خاکی قندی یزد

قیمت جدید فیبر نوری خاکی با برند شهید قندی یزد، تهران سیمین فر، رفسنجان، ofo عمان، دراکا، ETK، نگزنس و سایر برند های شناخته شده به صورت تضمینی با کمترین قیمت موجود در بازار به شما ارائه می شود.

مشاوران ما در زمینه انتخاب بهترین فیبر نوری متناسب با پروژه های شما تا یک خرید مطمئن در کنار شما بوده و خرید شما را با بهترین قیمت در بازار تضمین می کنند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 12 کر

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود رفسنجان به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید