شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری تک حالته / نمایندگی فروش فیبر نوری تک حالته ایران
بنر مرکز سیم و کابل ایران

نمایندگی فروش فیبر نوری تک حالته ایران

نمایندگی فروش فیبر نوری تک حالته با برند های ایران از جمله شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان به صورت ویژه آماده همکاری با پروژه های مخابراتی سراسر ایران است. این مجموعه انواع فیبر نوری سینگل مود ۱۲ تا ۱۴۴ کر را به صورت خاکی و کانالی در اختیار مشتریان و پروژه ها قرار می دهد.

قیمت روز فیبر های نوری ایران به دلیل وارداتی بودن تارهای نوری این کابل ها، تا حد زیادی به نوع تارها و قیمت ارائه شده توسط تولید کنندگان این تار های نوری بستگی دارد.

فیبر نوری تک حالته

علاه بر این قیمت مواد اولیه، خاکی یا کانالی بودن فیبر های نوری و همچنین تولیدکننده این کابل ها و برند آن تعیین کننده قیمت روز فیبر های نوری در ایران می باشد.
به دلیل کیفیت بالا و استفاده از بهترین تار های نوری در تولیدات ایرانی به ویژه کابل های نوری شهید قندی یزد، فیبر های نوری این برند معمولا قیمت بالاتری ننسبت به نمونه های خارجی دارد.
فروش فیبر نوری تک حالته یا سینگل مد ایران که عمدتا از تولیدات شهید قندی یزد و کارخانه فیبر نوری رفسنجان است، به پروژه های بسیاری که تحت نظارت شرکت مخابرات ایران انجام می شود. این کابل ها در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کارشناسان این برند ها را بر مارک های خارجی موجود ترجیح داده اند.
انواع فیبر های نوری خاکی و کانالی از مهم ترین تولیدات ایران در این حوزه بوده است که به دلیل نیاز های داخلی پروژه های کشور یکی از الزامات تولید توسط برند های ایرانی است.

slider 5

آراد کابل ضمن فروش ویژه فیبر های نوری ایرانی اقدام به واردات برند های خارجی این کابل ها نموده است تا از این طریق بتوانیم بهترین گزینه ها را به مشتریان و پروژه ها ارائه کنیم. کارشناسان ما در واحد فروش می توانند مشاوره های لازم را در اختیار مشتریان قرار دهند.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری تک حالته و چند حالته

تفاوت فیبر نوری تک حالته و چند حالته مخابراتی

تفاوت فیبر نوری تک حالته و چند حالته ، موضوعی می باشد که بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید