شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری مالتی مود / مرکز فروش فیبر نوری مالتی مود
بنر مرکز سیم و کابل ایران

مرکز فروش فیبر نوری مالتی مود

مرکز فروش فیبر نوری مالتی مود یا چند حالته در تهران، انواع فیبر نوری مالتی مود را به صورت خاکی و کانالی در نمونه های om1، om2 و om3 با برند های معتبر ایرانی و خارجی در اختیار مشتریان این کابل ها قرار می دهد. بازار فیبر نوری ایران بزرگترین مرکز فروش فیبر نوری و تجهیزات شبکه در ایران می باشد.

فروش فیبر نوری مالتی مود

 

قیمت فروش فیبر نوری مالتی مود بستگی زیادی به تعداد تارهای نوری مورد استفاده در ساختمان کابل و همچنین خاکی و کانالی بودن فیبر نوری واسته است.
فیبر های نوری مالتی مد بنا به نیاز های شبکه های مختلف سراسر کشور، امروزه با برند های مختلفی در کشور قابل تامین می باشد.
این فیبر های نوری که بیشترین کاربرد را در پروژه های با مسافت زیر ۱۰۰۰ متر دارد، با مارک شهید قندی یزد که یکی از تولید کنندگان ایرانی این کابل ها در کشور است، قابل خریداری است.

فروش فیبر نوری مالتی مود

اما برند های خارجی نظیر USA-3M، DRAKA، LEONI و NEXANS از تولید کنندگان این کابل های نوری بوده که آراد کابل به صورت ویژه این کابل ها را وارد نموده و به پروژه ها عرضه کرده است.
اما اگر بخواهیم به مقایسه قیمت شهید قندی یزد و برند های خارجی تولیدکننده فیبر های نوری بپردازیم، باید به این نکته اشاره نماییم که محصولات قندی در این حوزه به مراتب قیمت بالاتری نسبت به نمونه های خارجی دارند و این موضوع به دلیل کیفیت بسیار بالای تولیدات شهید قندی یزد در حوزه فیبر نوری  است.

فروش فیبر نوری مالتی مود

استفاده از برترین تارهای نوری و رعایت تمامی استاندارد های تولید این کابل ها، از مهم ترین علل افزایش قیمت کابل های نوری قندی بوده است.
اما کابل های نوری مالتی مد با تمامی برند های داخلی و خارجی موجود بوده و این مجموعه توانسته است لیست کاملی از این محصولات را با شناسایی نیاز های پروژه ها برای آنها تامین کند.
از این رو آراد کابل را می توان تخصصی ترین مرکز فروش انواع کابل های نوری در ایران دانست که با پروژه های مختلفی در کشور همکاری داشته است.

منبع: آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

کابل فیبر نوری 6 کور

قیمت کابل فیبر نوری ۶ کور مالتی مود دفنی

قیمت کابل فیبر نوری ۶ کور مالتی مود خاکی ۶۲.۵ شهید قندی یزد، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید