سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / فیبر نوری شهید قندی / فیبر نوری ۶ کور مالتی مود آرمورد شهید قندی یزد
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری ۶ کور مالتی مود آرمورد شهید قندی یزد

فیبر نوری ۶ کور مالتی مود armored شهید قند یزد، به دلیل تار های نوری متناسب، یکی از کابل های مهم در پروژه های شبکه به شمار می رود. تار های نوری ۶۲.۵ این کابل های نوری و همچنین آرمورد بودن ساختمان کابل باعث می شود، این کابل ها به صورت دفنی و در کانال های دارای حیوانات جونده بتواند مورد استفاده قرار گیرد.

فیبر های نوری برحسب نیاز پروژه های مختلف که قصد انتقال اطلاعات با این کابل ها را دارند در سه دسته کلی قرار می گیرند :

فیبر نوری مالتی مود
فیبر نوری سینگل مود
فیبر نوری NZ
که تار های نوری استفاده شده در ساختمان این کابل ها اصلی ترین تفاوت را برای انتخاب نوع کابل فیبر نوری شامل می شود. در گام نخست متناسب با نوع پروژه می توان کابل مناسب را با توجه به نیاز پروژه براینتقال اطلاعات از میان سه گروه فوق بر می گزینیم. در گام بعدی ساختماان فیبر نوری متناسب با محیط پروژه انتخاب می شود. به عنوان نمونه فیبر نوری ۶ کور مالتی مود در انواع :

خاکی
کانالی
هوایی
indoor
تولید و عرضه می شود.

تعداد تار های نوری استفاده شده در ساختمان فیبر نوری باید بر حسب نیاز انتخاب شده و معمولا تعداد تار های بیشتر و بالاتر از نیاز پروژه ها انتخاب می شود تا در صروت نیاز بتوانند از این کابل ها استفاده نمایند. به عنوان نمونه فیبر نوری ۶ کور مالتی مود armored شهید قندی یزد گزینه مناسبی برای بسیاری از پروژه های شبکه به شمار می رود.

فیبر نوری ۶ کور مالتی مود شهید قندی یزد
در میان فیبر های نوری مالتی مود موجود در آراد کابل برای استفاده در پروژه های شبکه، به صورت دفنی و کانال های دارای حیوانات جونده می توان به کابل ۶ کور مالتی مود armored این برند اشاره نمود. استفاده از بهترین تار های نوری جهان در تولیدات شهید قندی یزد باعث شده است، محصولات این برند همواره مورد توجه پروژه های مخابراتی و شبکه در ایران قرار گیرد.

برند های متنوع تولید کننده فیبر نوری ۶ کور مالتی مود
علاوه بر شهید قندی یزد، برند های ایرانی و خارجی متعددی در سراسر جهان انواع فیبر نوری مالتی مود را تولید کرده و به بازار عرضه می نمایند. از میان برند های ایرانی

تهران سیمین فر
رفسنجان
و از میان برند های خارجی می توان به :

ETK ترکیه
AMP آمریکا
Premiumline
LEONI
OFO عمان
LS کره
USA-3M
NEXANS
ِDRAKA دانمارک
QUALENET
اشاره نمود. تمامی این برند ها در آراد کابل به صورت تخصصی عرضه می شود. انواع تجهیزات فیبر نوری ، آداپتور فیبر نوری و پچ کورد فیبر نوری نیز در این مجموعه ارائه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۰ (۰ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری خاکی شهید قندی

پخش فیبر نوری خاکی شهید قندی یزد

پخش فیبر نوری خاکی شهید قندی یزد در انواع sm، mm و nz آراد کابل …

دیدگاهتان را بنویسید