شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / آداپتور فیبر نوری / قیمت خرید آداپتور فیبر نوری در انواع مختلف
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت خرید آداپتور فیبر نوری در انواع مختلف

قیمت خرید آداپتور فیبر نوری در انواع مختلف SC، FC، LC و ST به صورت به روز توسط این مجموعه به مشتریان ارائه می شود، در کنار این محصولات انواع کابل فیبر نوری نیز قابل ارائه به مشتریان می باشد.

آداپتور های فیبر نوری یا به نوعی کوپلر فیبر های نوری، تجهیزاتی در شبکه های فیبر نوری می باشد که امکان اتصال فیبر های نوری به صورت تکی و مجموعه ای را به هم فراهم می کند. در واقع آداپتور های فیبر نوری به صورت مفصل های کوچکی امکان اتصال تار های نوری به هم را فراهم می کند و این تجهیزات فیبر نوری کوچک غالبا در پچ پنل ها و OCDF ها مورد استفاده می باشند.

آداپتور فیبر نوری

انواع آداپتور فیبر نوری و شکل های مختلف آن

آداپتور های فیبر نوری به صورت کلی در انواع:

  • FC
  • LC
  • SC
  • ST

تولید می شوند که بسته به شرایط پروژه ها می توان از آنها استفاده کرد.

انتخاب نوع آداپتور بسته به تجهیزات مورد استفاده در شبکه های فیبر نوری متفاوت است و در صورت نیاز مشتریان می توانند از مشاوره های ما در زمینه انتخاب فیبر نوری و تجهیزات مورد استفاده در پروژه های خود استفاده نمایند.

کارشناسان ما می توانند در زمینه اجرای پروژه های مختلف نیز به شرکت ها در زمینه مجری اجرای پروژه ها کمک نمایند.

آشنایی با انواع آداپتور فیبر نوری

آداپتور های فیبر نوری همانگونه که پیشتر نیز بدان اشاره کردیم در انواع FC، LC، SC و ST تولید می شوند که قصد داریم به صورت مختصر به معرفی هر کدام از این آداپتور های فیبر نوری بپردازیم.

آداپتور فیبر نوری FC

آداپتور فیبر نوری FC به دلیل استفاده خاصی که دارد غالبا از یک ساختار فلزی در ساختمان آن استفاده شده است.

این نوع از آداپتور قابل تولید برای فیبر های نوری سینگل مود و مالتی مود می باشد و ساختار سرامیکی داخل آداپتور و فلزی بیرون آداپتور می تواند تضمین کننده ارتباط مطمئن و ایمن فیبر نوری برای مدت زمان طولانی باشد.

آداپتور فیبر نوری FC                                            آداپتور فیبر نوری FC

آداپتور فیبر نوری LC

آداپتور های فیبر نوری LC در سه نوع simplex، duplex و quad تولید می شوند و ساختمان این نوع از آداپتور ها نسبت به انواع دیگر دارای تفاوت هایی می باشد. قفل و غلاف استفاده شده در ساختمان این نوع از آداپتور ها امکان استفاده آسان از آنها را فراهم می کند.

 

آداپتور فیبر نوری LC                                                      آداپتور فیبر نوری LC

آداپتور فیبرنوری SC

آداپتور فیبر نوری sc مانند نوع fc این آداپتور ها می باشد و با این تفاوت که ساختمان مستطیلی این نوع از آداپتور ها، انها را از نوع fc متمایز می کند.

در زیر می توانید نوع simplex و duplex این نوع از آداپتور ها را مشاهده نمایید.

آداپتور فیبر نوری SC                                  آداپتور فیبر نوری SC

آداپتور فیبر نوری ST

این نوع از آداپتور های فیبر نوری به دلیل دارا بودن ساختمان فلزی و ساختار سرامیکی داخلی و خاصیت قفل شدن از یک طرف می تواند گزینه مناسبی برای برخی از پروژه ها باشد که نیازمند این نوع از کانکشن ها در پروژه های خود می باشند.

آداپتور فیبر نوری ST

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

دیدگاهتان را بنویسید