جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری single mode / خرید انواع فیبر نوری single mode obuc
بنر مرکز سیم و کابل ایران

خرید انواع فیبر نوری single mode obuc

خرید انواع فیبر نوری single mode obuc با فاکتور رسمی و غیر رسمی به صورت ویژه از طریق دنیای فیبر نوری یا شرکت آراد کابل برای تمامی شرکت های مخابراتی در سراسر ایران با متراژ های مورد نیاز آنها ممکن شده است.

فیبر های نوری در انواع single mode، multimode و nz به صورت خاکی obuc، کانالی ocuc و هوایی adss و ossc تولید می شوند که این فیبر های نوری بسته به نوع پروژه های مخابراتی و پهنای باند مورد نیاز برای انتقال اطلاعات، انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

فیبر نوری single mode obuc

فیبر نوری single mode برای استفاده به صورت outdoor و همچنین in/out کاربرد داشته و از این رو بسیاری از پروژه های مخابراتی برای انتقال اطلاعات در فواصل دور از این کابل ها استفاده می کنند.
کابل های فیبر نوری obuc که یکی از انواع فیبر های نوری outdoor به شمار می رود، جهت استفاده به صورتدفنی و کانال های دارای حیوانات جونده تولید شده تا به واسطه آموردار بودن این کابل ها از آسیب رسیدن به تار های نوری کابل ها جلوگیری به عمل آید.

فیبر نوری obuc

این کابل های نوری obuc غالبا تحت استاندارد شرکت ملی مخابرات ایران تولید می شوند و فیبر های نوری خارجی با این عنوان شناسایی نشده و با عناوین armored و outdoor معرفی می شوند.

پرکاربردترین فیبر نوری single mode obuc

اگر بخواهیم به پرکاربردترین فیبر های نوری مخابراتی obuc اشاره نماییم، باید تعدادی از این کابل ها را که بیشترین استفاده در پروژه های سراسر کشور را داشته اند به به صورت تیتر وار معرفی کنیم.

  • فیبر نوری ۱۲ کر ۶*۲ obuc و obfc
  • فیبر نوری ۴ کر خاکی obfc
  • فیبر نوری ۸ کر armored outdoor که بابرند های خارجی موجود است.
  • فیبر نوری ۱۲ کر ۱۲*۱ armored که با برند LS کره قابل ارائه به مشتریان است.
  • فیبر نوری ۲۴ کر ۶*۴ obuc، obfc و armored outdoor
  • فیبر نوری ۴۸ کر ۶*۸ و ۱۲*۴ obuc و obfc 
  • فیبر نوری ۷۲ کر ۶*۱۲ obuc 
  • فیبر نوری ۱۴۴ کر ۱۲*۱۲ obuc

 

 

شهید قندی یزد

 

تهران سیمین فر

nexans  

 

 

leoni

 

oman fiber optic

draka

از پرکاربردترین فیبر های نوری مخابراتی به شمار می روند که به نوعی از پرفروش ترین کابل های نوری این مجموعه می باشد که به پروژه های سراسر کشور نیز عرضه شده است.

کارخانه های تولید کننده فیبر نوری single mode obuc

کارخانه های داخلی تولید کننده این کابل های نوری شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان می باشند که این کابل ها را با مشخصات single mode و obuc تولید کرده و عرضه می کنند.

اما در میان برند های خارجی که این کابل ها را با مشخصات armored outdoor تولید می کنند، کارخانه های ofo عمان، superior Essex آمریکا، tkf هلند، draka دانمارک، nexans، برند رکس، leoni آلمان و qualenet می باشند که در این مجموعه تمامی محصولات به صورت موجود می تواند به پروژه های مختلف ارائه شود.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 2 کر

فیبر نوری ۲ کر سینگل مود singel mode

فیبر نوری ۲ کر سینگل مود sm برای بسیاری از پروژه های مخابراتی بهترین گزینه …

دیدگاهتان را بنویسید