جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری 8 کور / فیبر نوری ۸ کور مالتی مود IndoorTight Buffer
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود IndoorTight Buffer

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود Indoor Tight Buffer برند LS کره یکی از محصولات آراد کابل می باشد که به عنوان یکی از برترین محصولات در این مجموعه به مشتریان ارائه می شود. LS کره یکی از بهترین تولید کنندگان فیبر نوری در جهان می باشد که محصولات آن همواره مورد توجه پروژه های ایرانی بوده است.

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود Indoor Tight Buffer که برای استفاده به صورت Indoor به کار می رود، یکی از کابل های مهم در پروژه های شبکه می باشد. به دلیل استفاده گسترده از فیبر های نوری در این پروژه های indoor برند LS کره این کابل ها را باکیفیت برتر تولید و عرضه نموده است.

فیبر نوری مالتی مود و سینگل مود از پرکاربرد ترین فیبر های نوری در شبکه و مخابرات می باشند که به فیبر های نوری چند حالته و تک حالته شهرت دارند. قبلا در مورد تفاوت فیبر نوری تک حالته و چند حالته به صورت مفصل توضیحاتی را به شما اارئه کرده بودیم.

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود ۵۰ برند LS کره

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود برند LS کره در قرقره های ۴۰۰۰ متری به مشتریان این محصولات ارائه می شود. این کابل ها در میان برند های خارجی موجود در بازار ایران می باشد که به صورت کاملا تخصصی توسط آراد کابل عرضه می شود. این فیبر های نوری برای انتقال دیتا در مسافت های کوتاه تا ۵۰۰ متر گزینه مناسبی می باشند و می توانند با پهنای باند قابل قبول و افت ناچیز دیتا را منتقل نمایند.

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت فیبر های نوری مخابراتی و شبکه، تار های نوری استفاده شده در ساختمان کابل است که غالبا برند هایی نظیر LS کره از بهترین تار های نوری در کابل های خود استفاده می نمایند.

قبل از خرید فیبر نوری لازم است با دریافت دیتاشیت کابل از فروشنده و مطابقت اطلاعات فنی کابل با نیاز های خود، اقدام به خرید نهایی کابل نمایید. در غیر اینصورت ممکن است در خرید خود دچار اشتباه شوید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۱ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 4 کور

نمایندگی فروش انواع فیبر نوری ۴ کور

فیبر های نوری ۴ کور به دلیل استفاده در پروژه هایی که به تعداد کمی …

دیدگاهتان را بنویسید