شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری چند حالته / مرکز خرید فیبر نوری چند حالته ۶*۴ armored
بنر مرکز سیم و کابل ایران

مرکز خرید فیبر نوری چند حالته ۶*۴ armored

کابل های فیبر نوری چند حالته یا مالتی مد در انواع ۶، ۸، ۱۲ و ۲۴ کر برای استفاده به صورت indoor و armored outdoor با ساختمان های متفاوت تولید شده که با توجه به کاربرد این کابل های فیبر نوری در پروژه های شبکه به ویژه پروژه های شبکه کامپیوتری، توسط کارخانه های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شود.
کابل فیبر نوری چند حالته یا مالتی مود که دارای هسته با قطر بیشتر نسبت به فیبر های نوری سینگل مد می باشند و در مسافت های نسبته کمتر برای انتقال دیتا از آنها استفاده می نمایند.

مالتی مود فیبر نوری

 

این کابل های فیبر نوری قادر به انتقال سیگنال های نوری با طول موج ۸۵۰ تا ۱۳۰۰ نانومتر بوده و به همین دلیل از این کابل ها در مسافت های کمتر برای انتقال دیتا استفاده می کنند.

 

فیبر نوری چند حالته

 از جمله این شبکه ها که از فیبر نوری چند حالته مالتی مود در آنها استفاده می شود، می توان به شبکه های کامپیوتری اشاده نمود که چند وقتی است صاحبان پروژه ها ترجیح می دهند از کابل های نوری به جای کابل های شبکه استفاده نمایند.

شبکه فیبر نوری کامپیوتری

 

استفاده از فیبر های نوری به جای کابل های شبکه نه تنها در قیمت تمام شده برای پروژه ها می تواند مقرون به صرفه باشد، بلکه در سرعت انتقال اطلاعات نیز می تواند موثر باشد.

انواع فیبر نوری چند حالته multi mode 24 core

فیبر نوری مالتی مد یا چند حالته در انواع ۶ تا ۲۴ کر بسته به نوع نیاز پروزه ها و وسعت شبکه های مختلف تولید می شوند.

این کابل ها در سایز های ذکر شده بیشترین کاربرد را در پروژه های مختلف دارند و از این رو برند های مختلف این کابل ها را متناسب با استفاده در محیط های مختلف indoor و outdoor با ترکیب های متنوع تولید کرده و به بازار عرضه کرده اند.

 

فیبر نوری indoor

 

فیبر نوری ۲۴ core multi mode در این مجموعه ۲۴*۱ و ۶*۴ موجود بوده و برند های تولید کننده این کابل ها شهید قندی یزد و LSکره می باشند که این کابل ها را به صورت armored تولید نموده و جهت استفاده خارج ساختنمان به بازار عرضه کرده اند.

با توجه به اینکه مجموعه آراد کابل به صورت تخصصی در زمینه عرضه کابل های نوری فعالیت می نماید، با توجه به نیاز های بازار، اقدام به فروش محصولات پرکاربرد پروژه ها نموده است و به دلیل استفاده بسیار زیاد فیبرهای نوری چند حالته ۲۴ کر به صورت outdoor این محصولات را در لیست فروش خود قرار داده است.

کارخانه های تولید کننده فیبر نوری چند حالته

کارخانه های مختلفی در ایران و خارج از کشور اقدام به تولید فیبر های نوری چند حالته یا مالتی مد می نمایند که این از میان آنها کارخانه شهید قندی یزد و تهران سیمین فر توانسته اند این کابل های نوری را به پروژه های مختلف عرضه نماید.

شهید قندی یزد

تهران سیمین فر
برند های خارجی دیگری نیز توانسته اند این کابل های نوری را به بازار ایران ارائه نمایند که از میان این کارخانه ها می توان به نام های OFO عمان، LS کره، DRAKA دانمارک، USA-3M، nexans اشاره نمود که محصولات این برند ها در این مجموعه موجود و قابل ارائه به مشتریان است.

فیبر نوری زره دار مالتی مود

پروژه های دولتی ایران بدون تردید برای استفاده از کابل های فیبر نوری، گزینه شهید قندی یزد را می توانند برگزینند در حالیکه پروژه های خصوصی می توانند از میان برند های خارجی موجود که کیفیت بالایی دارند گزینه مناسب را با استفاد از مشاوره های کارشناسان مجموعه خریداری نمایند.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

انواع فیبر نوری چند حالته

نمایندگی فروش انواع فیبر نوری چند حالته

نمایندگی فروش انواع فیبر نوری چند حالته تولید ایران، محصولات شهید قندی، رفسنجان و تهران …

دیدگاهتان را بنویسید