جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری کانالی / قیمت فیبر نوری ۱۲ core کانالی ocuc
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت فیبر نوری ۱۲ core کانالی ocuc

قیمت فیبر نوری ۱۲ core خاکی و کانالی obuc و ocuc که از پرکاربردترین فیبر های نوری می باشد به صورت به روز به شما ارائه می شود. فیبر های نوری مانند کابل های مسی شاید برای همگان آشنا نباشد و به همین دلیل لازم است حتما مشاوره های لازم در زمینه خرید کابل مناسب در اختیار مشتریان قرار گیرد.

فیبر نوری ۱۲ core یا ترکیب های ۶*۲ و ۱۲*۱ به صورت خاکی و کانالی از پرفروش ترین محصولات در این حوزه می باشند. قیمت فیبر نوری ۱۲ core در مقایسه با فیبر های ۲۴ تا ۱۴۴ کور مناسب تر است و غالبا به دلیل تعداد تار های نوری قابل قبول برای بسیاری از پروژه ها، گزینه مناسبی می باشد.

قیمت فیبر نوری ۱۲ core خاکی obuc

فیبر نوری ۱۲ core خاکی obuc به دلیل دارا بودن آرمورد در ساختمان کابل، می تواند به صورت دفنی و همچنین به صورت کانالی و در کانال های دارای حیوانات جونده مورد استفاده قرار گیرند. این کابل ها به دلیل کاربرد گسترده توسط تمامی برند های ایرانی و خارجی تولید کننده فیبر نوری، عرضه می شود.

فیبر نوری 12 core obuc

قیمت فیبر نوری ۱۲ core خاکی در این مجموعه با برند های متنوع به صورت به روز به شما ارائه می شود. نوسانات قیمت دلار و مواد اولیه تولید این کابل های نوری امکان قرار دادن لیست قیمت را بر روی سایت از این مجموعه سلب نموده است. از طریق راه های ارتباطی کارشناسان فروش این مجموعه پاسخگوی شما خواهند بود.
قیمت فیبر نوری ۱۲ core خاکی در مقایسه با نوع کانالی بالاتر است، اما این اختلاف قیمت زیاد نمی باشد. اگر به  دیتاشیت فنی کابل فیبر نوری خاکی نیاز دارید می توانید این دیتاشیت را از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

دیتاشیت کابل ۱۲ core خاکی obuc

کابل فیبر نوری ۱۲ core کانالی ocuc

فیبر نوری علاوه بر استفاده به ضورت دفنی می تواند به صورت کانالی و هوایی نیز مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب نوع کابل به محیط پروژه بستگی مستقیم داشته و در پروژه هایی که استفاده از کابل های کانالی ocuc لازم و ضروری است، این کابل های نوری می توانند استفاده شوند.

فیبر نوری 12 core کانالی ocuc

کابل های فیبر نوری کانالی قیمت مناسب تری نسبت به کابل های خاکی ۱۲ core داشته و برند های متنوع این محصولات در آراد کابل می تواند به مشتریان ارائه شود. دیتاشیت فنی این کابل ها می تواند به خریداران این کابل ها در پروژه ها کمک نماید. برای دریافت دیتاشیت این کابل های نوری می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دیتاشیت فیبر نوری ۱۲ core کانالی ocuc

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۱ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید