شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری 24 core / مرکز فروش فیبر نوری ۲۴ core
بنر مرکز سیم و کابل ایران

مرکز فروش فیبر نوری ۲۴ core

نمایندگی فروش فیبر نوری ۲۴ core خاکی، کانالی و هوایی، این فیبر نوری پرکاربرد را با برند های ایرانی و خارجی به مشتریان عرضه می کند. قیمت روز فیبر نوری ۲۴ core موردی می باشد که مشتریان در تماس با این مجموعه به دنبال آگاهی از قیمت این محصولات می باشند.

کارشناسان این مجموعه آماده ارائه قیمت روز محصولات و ارائه مشاوره در زمینه این نوع فیبر نوری به مشتریان می باشد.

فیبر نوری ۲۴ core یکی از کابل های نوری پرکاربرد در صنعت مخابرات می باشد، که به صورت خاکی، کانالی و هوایی تولید شده و به بازار عرضه می شود. در این بخش قصد داریم به معرفی انواع فیبر نوری ۲۴ core و کاربرد آنها در پروژه های مختلف بپردازیم.

فیبر نوری ۲۴ core خاکی obuc

فیبر نوری ۲۴ core خاکی obuc که به کابل های خشک نوری شهرت دارند، بر خلاف کابل های obfc که به صورت ژله ای تولید می شوند، در انواع لوز تیوب تولید شده و به بازار عرضه می شود. کاربرد این نوع کابل ها در پروژه هایی می باشد که :

    • از فیبر نوری به صورت دفنی استفاده می کنند.
  • از فیبر نوری در کانال های دارای حیوانات جونده استفاده می نمایند.

فیبر نوری خاکی obuc

فیبر های نوری خاکی به صورت کلی ساختمان مشخصی دارند که اگر قصد دارید اطلاعات کافی در خصوص انواع فیبر نوری خاکی دریافت نمایید، می توانید از گزینه فیبر نوری ۱۲ کر استفاده نمایید. در این خبر اطلاعات دقیقی در خصوص دیتاشیت این کابل ها و همچنین ساختمان کابل های فیبر نوری خاکی به مشتریان ارائه شده است.

همچنین می توانید از طریق لینک زیر دیتاشیت فیبر نوری خاکی را دریافت نمایید.

دیتاشیت فیبر نوری خاکی obuc

فروش فیبر نوری ۲۴ core کانالی ocuc

فیبر نوری ۲۴ core کانالی ocuc یکی از فیبر های نوری استفاده شده در صنعت مخابرات می باشد که در کانال کابل ها می توان از این فیبر های نوری استفاده نمود. ساختمان این نوع از فیبر های نوری متفاوت از فیبر نوری خاکی می باشد و به همین دلیل قیمت فیبر نوری کانالی در مقایسه با فیبر نوری خاکی مناسب تر است.

فیبر نوری کانالی به لحاظ ساختمان کابل از بخش های عنصر مقاوم در مرکز ساختمان فیبر، روکش، نخ جاذب رطوبت، تار های فیبر نوری، لوز تیوب، ژله سرد، نوار جاذب رطوبت، عنصر مقاوم میانی، روکش نهایی اشاره نمود.

اگر قصد دارید به اطلاعات دقیقی در خصوص فیبر نوری کانالی دست یابید پیشنهاد می کنیم از طریق لینک زیر، دیتاشیت فیبر نوری کانالی ocuc را به صورت جامع دریافت نمایید.

دیتاشیت فیبر نوری کانالی ocuc

فروش فیبر نوری ۲۴ core هوایی

فیبر نوری هوایی به صورت ویژه برای استفاده به صورت هوایی و نصب بر روی تیر ها در انواع :

  • فیبر نوری هوایی مهاردار با زره
  • فیبر نوری هوایی مهاردار ژله فیلد
  • فیبر نوری هوایی مهار دار تمام عایق
  • فیبر نوری هوایی مهاردار خشک

تولید شده و عرضه می شوند. که بسته به شرایط محیطی پروژه می توان از فیبر های نوری متناسب با محیط پروژه ها استفاده نمود.

فیبر نوری هوایی زره دار

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کور مالتی مود

فیبر نوری ۲۴ کور مالتی مود LS کره جنوبی فروش ویژه

فیبر نوری 24 کور مالتی مود برند LS کره جنوبی در نمایندگی تهران با قیمت عمده به مشتریان ارائه می شود. بدون تردید برند LS کره از بهترین برند های موجود در بازار ایران است. این برند با تار های نوری باکیفیت همواره مورد تایید ناظران پروژه ها بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید