جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری خاکی / فیبر نوری ژله ای خاکی obuc شهید قندی
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری ژله ای خاکی obuc شهید قندی

فیبر نوری ژله ای خاکی obuc و کانالی ocuc که از فیبر های نوری شناخته شده در پروژه های مخابراتی می باشد، در انواع سینگل مود و مالتی مود توسط برند های مختلف تولید شده و به بازار عرضه شده است. فیبر نوری شهید قندی یزد در میان برند های ایرانی بهترین گزینه برای استفاده در پروژه های مختلف می باشد.

فیبر نوری ژله ای خشک که امروزه به صورت گسترده تولید می شود و جایگرین فیبر های نوری ژله ای obfc و ocfc شده است، در پروژه ها به عنوان گزینه اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. فیبر نوری ۲۴ کر و فیبر نوری ۱۲کور ژله ای خاکی و کانالی را می توان از پرفروش ترین کابل های فیبر نوری دانست.

فیبر نوری ژله ای به دلیل ساختار ژله ای استفاده شده در ساختمان کابل از آسیب رسیدن به ساختمان داخلی کابل جلوگیری کرده و دو نوع پرکاربرد این کابل ها:

در پروژه های مختلف در ایران به وفور استفاده شده است. اگر دیتاشیت فنی کابل فیبر نوری ژله ای را مورد بررسی قرار دهید به این مهم خواهید رسید که فیبر نوری ژله ای خاکی ساختمان پبچبده تری نسبت به فیبر نوری ژله ای کانالی داشته و نوع خاکی این کابل ها که آرمورد نیز می باشند در برابر صدمات مکانیکی و همچنین در برابر خطرات حیوانات موذی جونده نیز می تواند مقاوم باشد.

فیبر نوری ژله ای خاکی

دیتاشیت فنی فیبر نوری ژله ای خاکی obuc شهید قندی یزد

بسیاری از پروژه های مخابراتی برای تصمیم گیری در خصوص خرید نهایی فیبر نوری به اطلاعات دقیقی در خصوص فیبر نوری نیاز دارند، که دیتاشیت فنی فیبر نوری بهترین گزینه برای تصمیم گیری نهایی می باشد. چرا که تمامی اطلاعات فنی مربوط به فیبر نوری به راحتی در این فایل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در صورت نیار به دیتاشیت فنی فیبر نوری ژله ای خشک Obuc می توانید آن را از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

دیتاشیت فیبر نوری ژله ای خاکی obuc
کارشناسان این مجموعه به صورت کاملا تخصصی مشاوره های لازم در انتخاب فیبر نوری را در اختیار مشتریان قرار می دهند و از طرفی خرید شما را با بهترین قیمت در بازار تضمین می کنند. تا پایان خرید مطمئن با شما هستیم.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۱ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 12 کر

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود رفسنجان به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید