جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری 12 کر / فیبر نوری ۱۲ کر خاکی OFC Armored یزد
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی OFC Armored یزد

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی ۱۲*۱ OFC Armored ساختمانی ساده تر نسبت به فیبر نوری ۶*۲ داشته و قیمت این نوع کابل ها مناسب است. در مواردی که پروژه های مخابراتی قصد دارند فیبر های نوری خاکی با قیمت مناسب تر را خریداری نمایند می توانند به جای استفاده از فیبر نوری لوز تیوب از این نوع کابل های نوری بهره مند شوند.

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی در انواع obuc و ofc armored از پر کاربردترین فیبر های نوری مخابراتی به شمار می روند. این کابل های نوری در ایران توسط کارخانه های شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان تولید شده و به بازار عرضه می شود.

لازم است برای استفاده در پروژه های مخابراتی از فیبر نوری ۱۲ کر خاکی دارای تاییدیه شرکت مخابرات ایران استفاده شود. تاییدیه مخابرات ایران می تواند تا حد زیادی مشتریان را از خرید محصولات استاندارد آسوده خاطر نماید.

علاوه بر فیبر نوری ۱۲ کر خاکی ، فیبر نوری ۲۴ core و فیبر نوری ۴۸ کور نیز کاربرد های زیادی داشته و توسط برند های معتبر ایرانی و خارجی تولید شده و به بازار عرضه می شود.

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی شهید قندی یزد

یکی از فیبر های نوری پرکاربرد که غالبا در مجموعه آراد کابل با متراژ های بالا موجود است، فیبر نوری ۱۲ کر می باشد که در قرقره های ۴۰۰۰ متری می تواند به پروژه های مخابراتی عرضه شود. این کابل های نوری از تولیدات شهید قندی یزد می باشد و ساختمان این کابل ها غالبا بدون لوز است.

تفاوت فیبر نوری ۱۲ کر خاکی ۱۲*۱ و ۶*۲

اگر بخواهیم به تفاوت های فیبر نوری ۱۲ کر خاکی ۱۲*۱ و ۶*۲ بپردازیم، می بایست به لوز تیوب بودن فیبر نوری ۶*۲ و بدون لوز بودن فیبر نوری ۱۲*۱ اشاره نمود. این تفاوت مهمترین تفاوت این دو گروه از فیبر نوری ۱۲ کر خاکی می باشد که مشتریان می توانند از این کابل ها به جای هم استفاده نمایند. قیمت فیبر نوری ۱۲*۱ نسبت به ۱۲ کر ۶*۲ مناسب تر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۲ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 12 کر

فیبر نوری ۱۲ کر خاکی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۱۲ کر خاکی سینگل مود رفسنجان به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید