جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / پچ پنل فیبر نوری / نمایندگی پچ پنل فیبر نوری ۴ پورت
بنر مرکز سیم و کابل ایران

نمایندگی پچ پنل فیبر نوری ۴ پورت

نمایندگی پچ پنل فیبر نوری ۴ پورت مناسب برای آداپتور های sc duplex، مرجع تخصصی انواع کابل فیبر نوری و تجهیزات شبکه به فروش می رسد. انواع پچ پنل فیبر نوری در نمونه های دیواری و رکمونت در این مجموعه عرضه می شود.

پچ پنل فیبر نوری به عنوان یک تجهیز مهم در شبکه های فیبر نوری که امکان اتصال فیبر های نوری را به وسیله پچ کورد ها و آداپتور ها در یک فضای کم فراهم می کند.

پچ پنل فیبر نوری ۴ پورت امکان آرایش فیبر های نوری و محافظت از تار های نوری فیوژن شده را نیز فراهم می کند و در مواردی که تمامی تار های نوری استفاده نمی شود، محیطی را فراهم می نماید تا تار های نوری به دور از گرد و غبار نگهداری شوند.

پچ پنل فیبر نوری ۴ پورت غالبا در پروژه های مربوط به دوربین مدار بسته استفاده می شود و نوع دیواری این نوع از پچ پنل های فیبر نوری بسته به شرایط پروژه ها می تواند کاربرد بیشتری را داشته باشد.

انواع پچ پنل فیبر نوری 4 پورت

علاوه بر پچ پنل فیبر نوری ۴ پورت که کاربرد زیادی در پروژه های شبکه دارد، پچ پنل های فیبر نوری ۱۲، ۲۴ و ۴۸ پورت نیز به صورت دیواری و رکمونت کاربرد نیز در پروژه ها استفاده می شود و این محصولات با برند های متنوع قابل ارائه به مشتریان این محصولات می باشد.

پچ پنل فیبر نوری 4 پورت

 

برند های تولید کننده پچ پنل فیبر نوری ۴ پورت

پچ پنل های فیبر نوری به دلیل استفاده زیاد آنها در پروژه های مختلف، به صورت ویژه توسط برند هایی نظیر نگزنس، برندرکس، لگراند و برخی از برند های داخلی نظیر pbn تولید شده و به بازار عرضه می شود.

لذا کیفیت این محصولات تفاوت چندانی نداشته و برند pbn به عنوان یک برند داخلی توانسته است این پچ پنل ها را با قیمت رقابتی و کیفیت برتر در اختیار پروژه های داخلی قرار دهد.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
بازار فیبر نوری ایران

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

پچ پنل فیبر نوری 6 پورت

پچ پنل فیبر نوری ۶ پورت نگزنس

پچ پنل فیبر نوری ۶ پورت نگزنس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در …

دیدگاهتان را بنویسید