شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری رفسنجان / نمایندگی فیبر نوری ۱۲ core obfc رفسنجان
بنر مرکز سیم و کابل ایران

نمایندگی فیبر نوری ۱۲ core obfc رفسنجان

نمایندگی فیبر نوری ۱۲ core obfc رفسنجان که این نوع از فیبر های نوری را با ترکیب های ۱۲*۱ و ۶*۲ به صورت خاکی و کانالی عرضه می کند، دنیای فیبر نوری یا همان شرکت آراد کابل می باشد.

فیبر نوری ۱۲ core obuc و obfc که به کابل های نوری خاکی شهرت دارند و نمونه obuc این کابل ها که نوع خشک کابل های نوری می باشد و امروزه بیشتر مورد استفاده هستند، توسط کارخانه رفسنجان یکی از تولید کنندگان برتر ایران در زمینه کابل های نوری، تولید شده و به بازار عرضه شده است.

فیبر نوری obuc رفسنجان

فیبر نوری ۱۲ core به صورت خاکی و کانالی می توانند در پروژه های مختلف استفاده شوند که با توجه به مهم بودن محیط پروژه برای انتخاب کابل های نوری لازم است پروژه ها در انتخاب نوع کابل دقت نمایند تا در هنگام عملیاتی کردن پروژه های خود با مشکلی مواجه نشوند.

فیبر نوری خاکی

کابل های نوری خاکی obuc که در انواع ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کر بیشترین کاربرد در پروژه های مخابراتی را دارا می باشند، یکی از تولیدات کارخانه های ایرانی تولید کننده کابل های نوری می باشند که رفسنجان یکی از اینکارخانه های تولید فیبر نوری می باشد که توانسته است محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه نماید.

انواع فیبر های نوری ۱۲ core obfc و obuc رفسنجان

با توجه به نیاز پروژه های مخابراتی کابل های فیبر نوری ۱۲ کر به صورت خاکی و کانالی در انواع armored و بدون armored تولید می شوند که نکته مهم برای استفاده از کابل های obuc خاکی در پروژه ها این است که این کابل ها در کانال های دارای حیوانات موذی جونده لازم است به جای کابل های کانالی استفاده شود زیرا در غیر این صورت حیوانات جونده می توانند به ساختمان کابل های کانالی آسیب وارد نمایند.

فیبر نوری ضد جونده

رفسنجان با تولید انواع فیبر های نوری خاکی و کانالی توانسته است نیاز های بخش های مختلف را پاسخگو باشد و در ضمن قیمت مناسب کابل های فیبر نوری رفسنجان می تواند عامل قوی دیگری برای انتخاب این برند برای پروژه های مختلف باشد.

فیبر های نوری obfc امروزه کمتر تولید می شوند و نوع obuc یا کابل های نوری خشک از محصولات این کارخانه می باشد که در نمونه های ۶*۲ تولید شده و قابل ارائه به پروژه ها می باشد.
دیتاشیت کابل های نوری رفسنجان به صورت تخصصی در این مجموعه موجود بوده و قابل ارائه به پروژه های مختلف می باشد.

ساختمان کابل های فیبر نوری ۱۲ core obuc خاکی و کانالی

فیبر های نوری ۱۲ core خاکی و کانالی با توجه به تفاوت های اساسی در ساختمان این کابل ها در این محیط ها به صورت مجزا می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
نکته مهم در خصوص انتخاب کابل های کانالی این است که در صورت وجود حیوانات جونده در کانال ها، لازم است از نوع فیبر های نوری خاکی obuc که دارای armored می باشند استفاده شود تا زره موجود در ساختمان کابل از آسیب به تار های نوری جلوگیری نماید.

فیبر نوری کانالی

فیبر های نوری خاکی به دلیل استفاده به صورت دفنی دارای زره در ساختمان کابل می باشند و به همین دلیل استقامت کافی برای استفاده به صورت خاکی را داشته و از این کابل ها در پروژه های مختلف استفاده می شود.
همچین فیبر های نوری ۱۲ کر به صورت adss و ossc نیز تولید می شوند که این کابل ها، به صورت هوایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کابل های نوری به دلیل دارا بودن سیم مهار می توانند بر روی تیر ها نصب شده و در محل های کوهستانی که امکان حفر کانال وجود ندارد و همچنین پروژه های مربوط به اداره های برق که کابل های نوری از کنار کابل های فشار قوی عبور می نماید از این فیبر های نوری استفاده می شود.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

دیدگاهتان را بنویسید