جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری مخابراتی / فروش انواع فیبر نوری مخابراتی استاندارد
بنر مرکز سیم و کابل ایران

فروش انواع فیبر نوری مخابراتی استاندارد

فروش عمده انواع فیبر نوری مخابراتی در انواع سینگل مود، مالتی مود و nz از طریق این مجموعه به صورت ویژه آغاز شده است و کلیه پروژه های سراسر کشوراعم از تهران و سایر شهر ها و کلانشهر های ایران می توانند فیبر نوری مخابراتی مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از این مجموعه به قیمت روز از این مجموعه خرید نمایند.
فیبر های نوری استفاده شده در صنعت مخابرات امروزه یکی از مهترین ابزار ها در انتقال اطلاعات به شمار می روند که این کابل ها توانمندی انتقال دیتا با سرعت بالا و به صورت ایمن را در این صنعت مهم فراهم می کنند.
کابل های فیبر نوری مخابراتی یکی از ابزار های مهم به شمار می روند که با تار های نوری متفاوت برای کاربرد های مختلف تولید شده است. فیبر های نوری مخابراتی با تار های نوری single mode، مالتی مود و nzتولید شده و برای استفاده به صورت خاکی، کانالی و هوایی به پروژه های مخابراتی ارائه می شود.

ویژگی انواع فیبر های نوری سینگل مود مخابراتی

فیبر های نوری سینگل مود به دلیل انتقال اطلاعات توسط یک سیگنال نوری در محیط فیبر، می توانند در مسافت های طولانی انتقال اطلاعات را با کمترین Loss یا تضعیف  انجام دهند و این کابل های نوری در پروژه های مخابراتی بیشترین استفاده را داشته و در انواع ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور به صورت ویژه در پروژه های مختلف استفاده می شود.

انواع فیبر نوری مخابراتی مالتی مود

فیبر های نوری مالتی مود که تار های نوری ضخیم تری نسبت به فیبر های نوری سینگل مود دارند، چند سیگنال مخابراتی را به صورت همزمان منتقل می کنند و این فیبر های نوری غالبا در پروژه های شبکه کاربرد داشته و مورد استفاده می باشند. این کابل های نوری معمولا در مسافت های کمتر از ۱۰۰۰ متر استفاده می شوند، چرا که این کابل ها در مسافت های بالا سیگنال ها را با تضعیف بالایی منتقل می کنند که مطلوب به نظر نمی رسد.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری ژله ای

فیبر نوری ژله ای خاکی و کانالی مخابراتی

فیبر نوری ژله ای خاکی و کانالی یکی از پرکاربردترین فیبر های نوری استفاده شده …

دیدگاهتان را بنویسید