چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری ژله فیلد / قیمت خرید فیبر نوری ۲۴ کر ۶*۴ ژله فیلد خاکی
بنر مرکز سیم و کابل ایران

قیمت خرید فیبر نوری ۲۴ کر ۶*۴ ژله فیلد خاکی

قیمت خرید فیبر نوری ۲۴ کر ۶*۴ ژله فیلد خاکی به عنوان یکی از پرکاربردترین فیبر های نوری در پروژه های مخابراتی با برند های ایرانی و خارجی نظیر شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان قابل ارائه به مشتریان و شرکت های مخابراتی می باشد.

فیبر نوری ۲۴ کر در انواع ژله فیلد خاکی با ترکیب ۶*۴ و ۱۲*۲ تولید می شوند که این کابل های نوری به دلیل استفاده در پروژه های مختلف مخابراتی، توسط کارخانه های داخلی مانند شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان نیز تولید شده و به بازار عرضه می شوند.
فیبر نوری ۲۴ کر خاکی از نوع ژله ای به دلیل دارا بودن ۴ لوز که هر مدام از این لوز ها محتوی ۶ تار نوری می باشد، یکی از پر کاربردترین فیبر های نوری می باشد که در پروژه های مخابراتی استفاده می شود.
نکته مهم در خصوص مشخصات فنی این کابل های نوری می باشد که از نوع obuc و obfc تولید می شوند. در خصوص کابل های نوری Obuc باید یادآور شویم که این نوع از فیبر های نوری به کابل های ژله ای خشک معروف هستند و در حالی که کابل های نوری نوع obfc به کابل های ژله فیلد خاکی شناخته می شوند.
مشخصات obuc و obfc مربوط به استاندارد های شرکت ملی مخابرات ایران بوده است و به همین دلیل تولیدکنندگان داخلی انواع کابل های نوری را تولید کرده و به بازار عرضه کرده اند.

فیبر نوری ژله فیلد خاکی چیست؟

فیبر های نوری مخابراتی به دلیل استفاده در محیط های مختلف به صورت خاکی، کانالی و هوایی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این کابل های نوری در نوع ژله فیلد خاکی به صورت دفنی مورد استفاده قرار می گیرد که ساختمان این کابل ها این امکان را برای پروژه ها فراهم می کند.
فیبر های نوری ژله فیلد خاکی در انواع ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۷۲ و ۹۶ کر تولید می شوند و در حال حاضر تولیدکنندگان فیبر نوری این کابل های نوری را به صورت obuc به بازار عرضه می کنند.
شهید قندی یزد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فیبر نوری در ایران می باشد که تلاش کرده است محصولات مورد نیاز پروژه های مخابراتی را به صورت ویژه در خط تولید خود قرار دهد که کابل های نوری ژله فیلد خاکی یکی از انواع این کابل ها به شمار می رود.

کارخانه های تولید کننده فیبر نوری ژله فیلد خاکی در ایران

کارخانه های شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان از تولید کنندگان به نام ایران در پروژه های مخابراتی می باشند که فیبر های نوری ژله فیلد خاکی، کانالی و انواع فیبر نوری هوایی adss و ossc را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.
فیبر های نوری این کارخانه ها به دلیل دارا بودن استاندارد های لازم و تست های ویژه ای که بر روی آنها انجام شده است، امکان استفاده در پروژه های مختلف را دارا بوده و پروژه های سراسر کشور می توانند از تولیدات این کارخانه ها در پروژه های خود استفاده نمایند.
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری ژله فیلد خاکی obuc

فیبر نوری ژله فیلد خاکی obuc رفسنجان

فیبر نوری ژله فیلد خاکی OBUC یکی از فیبر های نوری پرکاربرد می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید