جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری زمینی / مرکز فروش فیبر نوری زمینی obuc
بنر مرکز سیم و کابل ایران

مرکز فروش فیبر نوری زمینی obuc

مرکز فروش فیبر نوری زمینی obuc با برند شهید قندی یزد، تهران سیمین فر، رفسنجان و برند های خارجی این کابل های نوری، آماده همکاری با پروژه های سراسر کشور می باشد.

کابل فیبر نوری که به صورت زمینی مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند به صورت دفنی و کانالی در پروژه های به کار روند که این کابل ها در انواع خاکی با مشخصه obuc و obfc و در نوع کانالی در نمونه های ocuc و ocfc شناسایی می شوند.
بسیاری از پروژه های مخابراتی که از فیبر های نوری زمینی استفاده می کنند، از این کابل های نوری به صورت خاکی و کانالی بهره می برند و نمونه های ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کر این فیبر های نوری بیشترین کاربرد را در پروژه های مختلف مخابراتی داشته است.
فیبر نوری زمینی obuc که با عنوان کابل های خاکی در پروژه ها استفاده می شوند به عنوان کابل های نوری خشک در پروژه ها استفاده شده حال آنکه در گذشته این کابل های نوری با مشخصات فنی obfc مورد استفاده قرار می گرفته است.
فیبر نوری زمینی obuc خاکی در انواع ۱۲ ر به صورت ۶*۲ و ۱۲*۱ تولید شده و به بازار عرضه می شود. بسیاری از تولید کنندگان داخلی و خارجی این کابل ها را به دلیل اهمیت آنها در پروژه های مختلف مخابراتی، تولید کرده و به بازار های جهانی عرضه می کنند.
فیبر های نوری مخابراتی با توجه به مزایای بسیاری که دارا می باشند، در سال های اخیر به صورت گسترده در پروژه ها مورد استفاده قرار گرفته اند که پروژه های مخابرات در ایران نیز از این نوع کابل ها استفاده می کنند.

بهترین تولید کنندگان فیبر نوری زمینی در ایران

اگر به دنبال خرید بهترین فیبر نوری ایرانی و تولید داخل برای استفاده در پروژه های خود می باشید، بدون تردید کارخانه های شهید قندی یزد، رفسنحان و تهران سیمین فر از بزرگترین تولید کنندگان فیبر های نوری در ایران به شمار می روند که این کابل های نوری مطابق با استاندارد های شرکت ملی مخابرات ایران تولید شده و تمامی تست های لازم بر روی این کابل ها عملیاتی شده است.
فیبر های نوری ایرانی به دلیل استفاده از تار های نوری فوجیکارا و سامیتومو در ساختمان آنها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کیفیت نسبتا مشابهی با نمونه های خارجی موجود در بازار دارد.
آراد کابل که به صورت ویژه در زمینه فروش فیبر نوری و تجهیزات شبکه فعالیت می کند، کابل های نوری مخابراتی زمینی را به صورت ویژه با برند های ایرانی و خارجی به پروژه های مختلف ارائه می کند.

نحوه ثبت سفارش خرید انواع فیبر نوری زمینی obuc

فیبر های نوری زمینی obuc از پرکاربردترین فیبر های نوری می باشند که در بسیاری از پروژه های مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرند. آراد کابل با توجه به فعالیت در زمینه فروش و عرشه انواع فیبر نوری و تجهیزات شبکه، این کابل های نوری را با برند های ایرانی و خارجی عرضه می کند.
نحوه ثبت سفارش خرید برای مشتریان و شرکت های فعال در پروژه های مخابراتی، به صورت غیر حضوری و حضوری میسر شده است و به گونه ای که مشتریان می توانند از سراسر کشور محصولات خود را با حضور در مجموعه یا به صورت غیر حضوری خریداری نمایند.

کابل فیبر نوری زمینی obuc موجود در بازار

بسیاری از محصولات تنها در کاتالوگ کارخانه های بزرگ وجود دارد و این محصولات تنها به صورت سفارشی تولید می شوند، اما در این بخش قصد داریم انواع کابل های فیبر نوری مخابراتی obuc که بیشترین استفاده در پروژه های مختلف را دارند به شما مشتریان عزیز معرفی نماییم.
فیبر نوری ۱۲ کر در انواع ۶*۲ و ۱۲*۱، کابل های نوری ۲۴ کر در نمونه های ۶*۴ و ۲۴*۱ تولید می شوند که این کابل ها علاوه بر تولید داخلی توسط برند های مختلف خارجی نیز در این مجموعه موجود است.
کابل نوری ۴۸ کر زمینی obuc نیز در انواع ۶*۸ و ۱۲*۴ به صورت خاکی و armored موجود بوده و پروژه ها در صورت نیاز می توانند این کابل ها را ثبت سفارش نمایند.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری زمینی

فیبر نوری زمینی سینگل مود obuc

فیبر نوری زمینی سینگل مود و مالتی مود یکی از مهمترین فیبر های نوری می …

دیدگاهتان را بنویسید