پنجشنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری چند حالته / نمایندگی فروش انواع فیبر نوری چند حالته
بنر مرکز سیم و کابل ایران

نمایندگی فروش انواع فیبر نوری چند حالته

نمایندگی فروش انواع فیبر نوری چند حالته تولید ایران، محصولات شهید قندی، رفسنجان و تهران سیمین فر را به صورت فوری به پروژه ها عرضه می کند. فیبرهای نوری امروزه نقش مهمی در انتقال اطلاعات در شبکه های مخابراتی، تلفن همراه، اینترنت و سایر بخش های مهم بر عهده دارند. فیبر نوری چند حالته در واقع همان فیبر های نوری مالتی مود می باشند.
کابل های فیبر نوری چند حالته یا مالتی مود که از تارهای نوری خاصی در تولید آنها استفاده می شود، به دلیل نوع انتقال اطلاعات در آنها، در مسافت های زیر یک کیلو متر می توانند در پروژه ها استفاده شوند.
فیبر های نوری multimode توسط کارخانه های داخلی ایران نیز تولید می شوند که این موضوع به دلیل نیازهای پروژه های داخلی می باشد. شهید قندی یزد و تهران سیمین فر از به نام ترین کارخانه های تولید کننده فیبر نوری در ایران به شمار می روند.
کابل های ۶، ۸، ۱۲ و ۲۴ کور از پرمصرف ترین فیبرهای نوری مالتی مد یا چند حالته هستند که به صورت in/out نیز تولید می شوند. نوع خاکی یا دفنی انواع فیبر نوری چند حالته با مشخصه obuc و obfc نیز در لیست فروش آراد کابل قرار دارد.
این نمایندگی فروش که به صورت تخصصی کابل های فیبر نوری و مسی مخابراتی را عرضه می کند، ضمن فروش تولیدات ملی در این حوزه تلاش می کند با واردات کابل های مورد نیاز در داخل کشور، به تنظیم قیمت ها در بازار کمک کند.

فیبر نوری چند حالته

انواع فیبر نوری چند حالته چیست؟

فیبر نوری چند حالته یا مالتی مود به فیبر های نوری اطلاق می شوند که به دلیل نوع خاص تار های نوری، چندین اطلاعات را به صورت همزمان منتقل می نماید. به همین دلیل ضخامت تار های نوری در انواع فیبر نوری مالتی مود نسبت به کابل فیبر نوری سینگل مود بیشتر می باشد. به دلیلهمین ضخامت تار های نوری تلفات در این نوع کابل ها بیشتر است و به همین دلیل از فیبر های نوری مالتی مود در مسافت های طولانی استفاده نمی شود و از فیبر های نوری سینگل مود برای انتفال اطلاعات استفاده می شود. این یکی از چند تفاوت فیبر نوری تک حالته و فیبر نوری چند حالته می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دنیای فیبر نوری

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۶۷۰۱ – ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:opticfiber10@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب ۵ (۱ امتیاز)
بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

انواع فیبر نوری چند حالته

خرید انواع فیبر نوری چند حالته armored

خرید انواع فیبر نوری چند حالته مالتی مود armored از طریق دنیای فیبر نوری برای …

دیدگاهتان را بنویسید