شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری چند حالته / خرید انواع فیبر نوری چند حالته armored
بنر مرکز سیم و کابل ایران

خرید انواع فیبر نوری چند حالته armored

خرید انواع فیبر نوری چند حالته مالتی مود armored از طریق دنیای فیبر نوری برای مشتریان سراسر کشور ممکن شده است. پروژه های مخابراتی و مشتریان می توانند به صورت به روز انواع کابل نوری را استعلام قیمت نموده و نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

فروش انواع فیبر نوری چند حالته armored یا زره دار که به صورت دفنی و یا استفاده در کانال های کابل که دارای حیوانات جونده می باشد، از طریق این مجموعه آغاز شده است. فیبر نوری چند حالته با عنوان مالتی مود نیز شناسایی می شود و این کابل ها در نمونه های ۵۰ و ۶۲٫۵ تولید شده و عرضه می شوند.

قیمت خرید انواع فیبر نوری چند حالته armored یا فیبر های نوری multi mode outdoor به صورت به روز قابل ارائه به پروژه های مخابراتی می باشد.
فیبر های نوری چند حالته در واقع نوعی از کابل های نوری می باشند که جهت استفاده در انتقال اطلاعات در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند.
فیبر های نوری چند مالتی مود به صورت indoor و outdoor تولید شده و نمونه های om1، om2 و om3 فیبر های نوری از این دسته از کابل های نوری می باشند که در تار های نوری مختلف در این مجموعه با قیمت خرید استثنایی به مشتریان ارائه می شوند.

انواع فیبر نوری چند حالته

فیبر های نوری مالتی مود armored در واقع به صورت outdoor استفاده می شوند که این کابل ها به دلیل دارا بودن زره، می توانند در برابر صدمات احتمالی که به ساختمان کابل وارد می شوند مقاوم بوده و از این رو این کابل ها قیمت بالاتری نسبت به نمونه های کانالی و indoor دارا می باشند.
این مجموعه با عرضه بهترین برند های موجود در بازار تلاش می کند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کند. کارشناسان ما مشاوره های لازم را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

منبع : آراد کابل

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

انواع فیبر نوری چند حالته

نمایندگی فروش انواع فیبر نوری چند حالته

نمایندگی فروش انواع فیبر نوری چند حالته تولید ایران، محصولات شهید قندی، رفسنجان و تهران …

دیدگاهتان را بنویسید