جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / فیبر نوری 12 کر / کابل فیبر نوری سینگل مود ۱۲ کر
بنر مرکز سیم و کابل ایران

کابل فیبر نوری سینگل مود ۱۲ کر

کابل فیبر نوری سینگل مود ۱۲ کر که در انواع خاکی، کانالی و هوایی تولید می شود، می توان گفت از پرفروش ترین فیبر های نوری در پروژه های مخابراتی به شمار می رود که تعداد تار های نوری استفاده شده در ساختمان کابل می تواند کفاف نیاز پروژه های مختلف را بدهد. این مجموعه فروش عمده انواع کابل فیبر نوری سینگل مود را بسته به نیاز مشتریان خود آغاز کرده است.

کابل فیبر نوری سینگل مود SM با برند های ایرانی و خارجی در انواع خاکی obuc یا آرمورد، کانالی ocuc یا بدون آرمورد و همچنین هوایی ossc تولید می شوند که به فراخور نیاز مشتریان و پروژه ها می توان از گزینه های موجود استفاده نمود.

کابل فیبر نوری سینگل مود به دلیل نوع انتقال اطلاعات در ساختمان تار های نوری آن، غالبا در مسافت های طولانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این فیبر های نوری در انواع فیبر نوری خاکی، فیبر نوری کانالی و فیبر نوری هوایی تولید می شوند. برند های متعددی در ایران و جهان این دسته پرکاربرد از فیبر های نوری را تولید می کنند.

کابل فیبر نوری سینگل مود ۱۲ کور ۱

قیمت کابل فیبر نوری سینگل مود ۱۲ کر

قیمت کابل فیبر نوری سینگل مود ۱۲ کر به عوامل متعددی وابسته است که اولین و مهمترین گزینه خاکی، کانالی و یا هوایی بودن فیبر نوری می باشد که ساختمان کابل در این سه نوع فیبر نوری دارای تفاوت هایی به لحاظ ساختاری می باشد که در قیمت کابل تاثیر گذار است. قیمت فیبر های نوری هوایی و خاکی در مقایسه با فیبر های نوری کانالی بالاتر است و از طرفی وابسته بودن قیمت فیبر های نوری به قیمت ارز و وارداتی بودن فیبر های نوری این کابل ها باعث شده است که نتوان لیست قیمت مشخصی بر روی سایت قرار داد.

از طرف دیگر قیمت تولید برند های مختلف و خارجی و ایرانی بودن برند فیبر نوری می تواند باعث ایجاد اختلاف قیمت در محصولات موجود شود.

کابل فیبر نوری سینگل مود ۱۲ کور

برند های تولید کننده کابل فیبر نوری سینگل مود ۱۲ کر

برند های تولید کننده ایرانی و خارجی متعددی کابل فیبر نوری سینگل مود ۱۲ کر را تولید می کنند که بازار فیبر نوری ایران ( آراد کابل ) به صورت ویژه اقدام به عرضه این کابل های پرکاربرد نموده است که در این میان برند های:

  • شهید قندی یزد
  • تهران سیمین فر
  • رفسنجان
  • OFO عمان
  • Draka دانمارک
  • نگزنس
  • LS کره جنوبی
  • USA-3m آمریکا

از تولید کنندگان کابل فیبر نوری سینگل مود می باشند که در انواع ۱۲ کر تا ۱۴۴ کور قابل تولید می باشند.

در صورت نیاز به دیتا شیت کابل فیبر نوری سینگل مود با برند شهید قندی یزد که در پروژه های داخلی بسیار مورد استفاده است می توانید از طریق لینک موجود اقدام نمایید.

منبع : بازار فیبر نوری ایران

بنر آراد کابل

مطلب پیشنهادی

فیبر نوری 24 کر سینگل مود

فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی رفسنجان

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید فیبر نوری ۲۴ کر سینگل مود کانالی OCUC به قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید